|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Hvor bor vi i Lofoten?Vi skal til Lofoten i sommer, og trenger tips om hvor vi skal bo. Vi tar hurtigruta til Stamsund, og skal reise rundt i ca. fem dager. Vi blir fire voksne, en fjortenåring og en elleveåring. Vi vil egentlig bo i rorbu (i det minste én natt), men blir ikke dette fort utsolgt? Og er det hypet opp? Vi vil ikke bo på camping, men ellers er vi åpne for forslag.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bor vi i Lofoten?Skjærbrygga i Stamsund tilbyr rorbuovernatting. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hvor bor vi i Lofoten?Bestill tidlig! Vi hadde lyst til å bo i rorbu, men det var bare å glemme da vi skulle bestille tett opptil. Vi endte opp med det eneste som var ledig, et overpriset rom på hotell i Svolvær. Beliggenheten var nydelig, men det var dyrt og det var det eneste som var ledig dengang. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor bor vi i Lofoten?Nå er det over 20 år siden jeg bodde i Lofoten, men jeg hadde satset på to overnattingsplasser. Den ene i Flakstad/Moskenes for å dekke det området + Vestvågøy og det andre i f.eks Hennigsvær. Hurtigruta kommer vel inn kl 19 og da har du god tid til å slippe til f.eks Reine. En sånn ferie skal jeg også ha, når ungene blir litt større.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bor vi i Lofoten?http://booking.lofoten.info/no/overn...lter=c%3D23613 Sist redigert av Pegasus : 02-03-14 kl 23:39. Årsak: La til link |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvor bor vi i Lofoten?Nusfjord
|
![]() |