Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når jobben er livet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-14, 18:12   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jobben er livet

Tok Widerøe en kort strekning idag, og bak meg satt et par mannfolk som tydeligvis var oljearbeidere, sjømenn eller noe lignende:

- Hvilken turnus har du?
- Fire uker ute og fire uker hjemme, og det er de fire hjemme som er verst.

Og så skoggerlo de.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 18:14   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når jobben er livet

Det er så uendelig langt fra sånn jeg tenker.

Jeg har en ålreit jobb, men jeg innser at jeg er av typen som jobber for å leve og ikke motsatt.

Gammel 03-03-14, 18:19   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker de var den sorten jeg kaller "tøff borte, tøffel hjemme", at det er en slags "tøffe seg-greie" enkelte menn imellom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 18:19   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn kan da jeg også si, hvis hjemmelivet er i en hektisk fase. Da vi hadde en ettåring og en femåring, fleipet jeg ofte om å "være på jobb og slappe av".

Jeg synes ikke sånne løsrevne brokker av samtaler sier så mye om folks egentlige prioriteringer, nødvendigvis.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 18:27   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er gift med en sånn sjømann.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 18:27   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Dersom noen skulle overhøre bruddstykker av mine uttalelser kunne de nok lure på hvorfor i all verden jeg har familie. Men jeg er jo for det meste veldig glad i de, det er bare det at de er der absolutt HELE TIDEN. Så av og til blir jeg litt lei og kan finne på å misunne single venninner uten barn... Det går heldigvis fort over da.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 20:02   #7
Antiga
Fullverdig medlem

Antiga sin avatar

Medlem siden: Feb 2014
Antiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det der kunne nok ha vært min kjære Nordsjøsamboer ..
Han kan finne på å si sånt, men det er stort sett bare tull

(Og heldigvis er han bare ute 2 uker da.. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.