Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Facebook-spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-14, 15:40   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Facebook-spørsmål

Jeg siler for tida.
Må skjerme meg selv fra enkelte som ikke er så lette å skjerme seg mot. Altså det blir skikkelig bråk om de oppdager at jeg prøver å skjerme meg fra dem. :rabla:
Har blokkert noen jeg ikke gidder å se eller at skal se hva jeg legger ut. Folk jeg kanskje kommer til å slette rett og slett...

Men går det an å bare skjule alt som blir lagt ut fra enkelte så jeg slipper å se det og forholde meg til det, men at de fortsatt ser hva jeg legger ut og kan kommentere på det?
Bare på denne måten er det mulig å gjennomføre uten bråk tror jeg. :sliten:

Gammel 05-03-14, 15:44   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook-spørsmål

Ja, du kan hake av for "ikke følg x lenger". Det har jeg gjort på flere, og det har funket veldig fint

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 15:46   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja så den "knappen" men har ikke turt å trykke...
Da merker ikke vedkommende en skit bortsett fra at jeg kanskje kommenterer enda mindre enn jeg allerede gjør, og ikke rekker å trykke liker på alle bildene innen høflig tid?
Alt mulig møkk å ta hensyn til her...

Gammel 05-03-14, 16:02   #4
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja så den "knappen" men har ikke turt å trykke...
Da merker ikke vedkommende en skit bortsett fra at jeg kanskje kommenterer enda mindre enn jeg allerede gjør, og ikke rekker å trykke liker på alle bildene innen høflig tid?
Alt mulig møkk å ta hensyn til her...

Stemmer.

Men litt skremmende at det kan bli brøk av sånt...

Gammel 05-03-14, 16:04   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjul-knappen er flittig brukt av meg. Godt for blodtrykket.

Gammel 05-03-14, 16:04   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har i alle fall ikke merket at noen har blitt sure på meg, og jeg har gjort dette med en del (men til gjengjeld har jeg ikke så mye kontakt med dem i utgangspunktet). Tror nok du trygt kan gjøre det uten at de merker det

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 17:32   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Bråk i form av drama og sutring og i det hele tatt. Ikke som i skummelt altså.
Har allerede brukt knappen flittig nå...

Gammel 05-03-14, 18:08   #8
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Funker fint en stund, helt til personen kommenterer noe du har lagt ut og på den måten minner deg på hvorfor du skjulte i første omgang. Da er vi over på trinn to: slett.

Gammel 05-03-14, 18:58   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Funker fint en stund, helt til personen kommenterer noe du har lagt ut og på den måten minner deg på hvorfor du skjulte i første omgang. Da er vi over på trinn to: slett.

Jupp. Men det tror jeg ikke jwg kan gjøre gitt...

Gammel 07-03-14, 02:57   #10
Insjø
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2014
Insjø har et hav av muligheter foran seg
Standard

slett og bloker. Da blir det som du har slettet facebooken din. De har ingen mulighet til å se poster, bilder eller se at du i det hele tatt har noen profil

Insjø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 08:24   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Det funker heller dårlig når vedkommende spør partner om jeg ikke er på fb lenger, og får til svar at joda, mjau er der. Og svaret er ay at Mjau lever sitt normale fb-liv.
Da blir det hygge ved neste korsvei da!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.