|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Jeg får min venninne og hennes sønn på besøk i morgen, og jeg vil lage en enkel middagsrett. Har dere noen gode tips?
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Du kan også lage pizza, lag en suppete deig av glutenfri deig, saus denne utover en bakepapirdekket plate. Ha på det du ønsker. i stedenfor ost har du på melkefri chips. NB, her må du sjekke litt, noen inneholder nemlig melk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!
Taco har jeg lovet gutta på lørdag med mormoren deres, så det går ut. (Men takk for tips om tacoskjellene, jeg visste ikke de var glutenfrie!)
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Eller du kan bruke oppskriften til madam mim på kjøttboller, og bytte til ett glutenfritt knekkebrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Spaghetti og kjøttsaus. Kok glutenfri pasta til de som må ha det. Eller wok med kokosmelk og currypaste, servert med ris.
![]() |
#7 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Omelett med vann i stedet for melk, fylt med f.eks. skinke, sopp og tomat.
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Melke- og glutenfri enkel rett. Hjelp!Tusen takk for gode tips!
![]() |
|
|