Memonizer - hvem er det som tror på sånt?
For 710 kroner får du kjøpt en metallbrikke som du kan legge under tallerkenen din og som skal fjerne skadelig informasjon fra maten din.
Sitat:
«Ved hjelp av et enormt bibliotek med informasjon som er lagret i memonizerne, omformes den patogene/sykdomsfremkallende informasjonen inne i den gjenkjente bølgen, ved å rotere dem 180 grader på seg selv, og så reflektere dem tilbake og ut igjen.Den nylig roterte og reflekterte informasjons- og energibølgen er nå en nøyaktig omvendt speiling av de originale bølgene, som nå er fullstendig nullet ut.»
Daglig leder i butikken som selger dem sier dette:
Sitat:
- Når vi snakker om informasjon, så snakker vi om mer subtile frekvenser. Utgangspunktet er det vi kaller et informasjonsfelt. Det er i dette feltet teknologien jobber. Det er forholdsvis nytt i Norge, og jeg skjønner at det for noen kommer i grenseland for det etablerte.
- Men bør det ikke etableres som sant før dere slår fast at det virker?
- Det som er godkjente retninger i noen fagmiljøer, er ikke godkjente i andre. Mange var skeptiske til akupunktur og kiropraktikk, men nå er det stuerent.
- Mattilsynet sier det ikke finnes noen informasjon i maten å fjerne?
- Informasjon finnes overalt. Jeg kan høre noe på radioen, selv om det jeg hører ikke er tilstede. Jeg snakker med deg på telefonen, men kan ikke se deg.
- Men det er bevist at radio og telefon fungerer?
- Ja, nå er det bevist. Men tidligere var det fortsatt nytt. Derfor bør man ha en åpenhet for ny teknologi, for dette endrer seg hele tiden, sier Grendstad.