Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Facebook - hva nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 13:02   #1
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Facebook - hva nå?

Nå har jeg vært registrert på Facebook i ca en uke. De første dagene var det kjempeartig - fant en del venner, og oppdaterte meg på noen gamle studievenninner. Nå er det liksom gjort, så da begrenser det seg hvor mye mer kontakt man "gidder" å ha. Jeg har funnet to fra ungdomsskoleklassen min og en fra videregåendeklassen, så det helt store nettverket blir det liksom ikke. Så jeg kjenner at jeg allerede er litt smålei.

Hvordan er det med dere andre? Er det fortsatt like spennende, eller begynner hypen å gå over for deres del?

Gammel 16-05-07, 13:11   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - hva nå?

Må det være en "hype" da? Jeg er registrert, men BOR ikke der inne. Jeg sjekker siden sånn innimellom, slik som jeg gjør med diverse forumer. Derfor føler jeg verken halleluja eller stønn over de sidene. Jeg er bare registrert der og finner folk med jevne mellomrom. Det kommer jo nye til hele tiden.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 13:14   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er registrert der, men noe stor leteaksjon har jeg ikke vært på.
Har knapt kommet å langt å søke etter folk.
Men jammen er noen andre flinkere en meg heldigvis, så jeg har da fått noen "venner" der inne. (en av de er en i klassen til eldstesønnenmin da.... )

Gammel 16-05-07, 13:15   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er mer eller mindre "spennende" enn for en uke siden. Det er morsomt å "se" nye og gamle kjente, og følge litt med på hva de skriver og gjør der, men det er ikke akkurat noe som opptar eller engasjerer meg veldig.

Gammel 16-05-07, 13:21   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nok ekstra spennende de første dagene når det rant inn med venner jeg ikke hadde sett på lenge. Nå har det jo dabbet litt av, men det er fortsatt kjekt. Skriver litt på wall'en til venner, sender masse meldinger og ser hva andre driver med.

Legg meg til 'a Magnolia!

Gammel 16-05-07, 13:26   #6
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Legg meg til 'a Magnolia!

Okidoki

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.