|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stiv
|
![]() Facebook - hva nå?Nå har jeg vært registrert på Facebook i ca en uke. De første dagene var det kjempeartig - fant en del venner, og oppdaterte meg på noen gamle studievenninner. Nå er det liksom gjort, så da begrenser det seg hvor mye mer kontakt man "gidder" å ha. Jeg har funnet to fra ungdomsskoleklassen min og en fra videregåendeklassen, så det helt store nettverket blir det liksom ikke. Så jeg kjenner at jeg allerede er litt smålei.
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook - hva nå?Må det være en "hype" da? Jeg er registrert, men BOR ikke der inne. Jeg sjekker siden sånn innimellom, slik som jeg gjør med diverse forumer. Derfor føler jeg verken halleluja eller stønn over de sidene. Jeg er bare registrert der og finner folk med jevne mellomrom. Det kommer jo nye til hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Facebook - hva nå?Jeg er registrert der, men noe stor leteaksjon har jeg ikke vært på.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Facebook - hva nå?Jeg synes ikke det er mer eller mindre "spennende" enn for en uke siden. Det er morsomt å "se" nye og gamle kjente, og følge litt med på hva de skriver og gjør der, men det er ikke akkurat noe som opptar eller engasjerer meg veldig.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Facebook - hva nå?Det var nok ekstra spennende de første dagene når det rant inn med venner jeg ikke hadde sett på lenge. Nå har det jo dabbet litt av, men det er fortsatt kjekt. Skriver litt på wall'en til venner, sender masse meldinger og ser hva andre driver med.
![]() |
|
|