|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stakkars kvinne, men likevelhttp://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10146370 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevel...Jeg er muligens kynisk, men jeg tror ikke det går an å være så naiv. Det skurrer for mye. Blant annet det at hun ikke fortalte familien om turen til Ecuador "fordi det var så kort tur".
|
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stakkars kvinne, men likevel...
Akkurat det synes jeg også var rart. Henger ikke på greip....
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelHusker jeg så en sånn dame på Dr. Phil ( |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg tror at mennesker kan bli hjernevasket til å bli så naive, særlig i forelskelsesrus. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stakkars kvinne, men likevel...
Har selv opplevd at noen jeg kjenner dro på ferie og ikke sa i fra. Mobilen var avslått og det er noe denne damen ofte gjør. Nå gjaldt ikke dette en elskovsyk dame men bare at hun ville være "alene" Der og da tenkte hun ikke på at de hun hadde kjær ville undre seg over hvor hun var. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelArgumentet "ville være i fred" hadde vært mer svelgbart enn "kort tur". Det er ikke akkurat i Svinesund hun var.
|
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Sv: Stakkars kvinne, men likevel
Var ikke akkurat i Svinesund hun jeg nevnte var |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelHun kan vel like gjerne ikke villet fortelle familien om det fordi hun var skamfull og egentlig visste at hun var ute på noe idiotisk, men ikke helt ville innrømme det for seg selv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelLikevel, med forutsetning om relativt normale familieforhold, med mindre hun visste at turen ikke var helt "stueren", så ville jeg anse det som relativt normalt å nevne en tur til Ecuador.
|
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Ja det er det jeg også tror. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJa, jeg tror også hun innerst inne visste hun var med på noe idiotisk, så jeg tror ikke hun er så rundlurt som hun vil ha det til. Dessverre.
|
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Når jeg skriver "idiotisk" mener jeg at hun nok visste - innerst inne - at hun ble lurt på en eller annen måte. Lurt for penger, i det minste. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelJeg tror innerst inne hun visste at det var stor sannsynlighet for det. Hun sjekket jo kofferten en ekstra gang. At hun ikke klarte å finne dopet er jo en annen ting.
|
|
|
|
#16 |
|
X First Lady
Og jeg tenker det samme. Slike damer kan ofre mye penger når det gjelder å få smake litt på¨kjærligheten. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ah. Det visste jeg ikke. Jeg bare synseføler basert på en Dr. Phil-episode. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Stakkars kvinne, men likevelOg jeg synser på bakgrunn av VG-artikkelen.
|
|
![]() |
|
|