Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Flytte SMS/MMS fra en iPhone til en annen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 17:01   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Flytte SMS/MMS fra en iPhone til en annen

Jeg må bytte fra en iphone til en annen, og har en iCloud-konto som tar jevnlige back ups fra telefonen. Nå ser jeg imidlertid at den ikke kopierer meldingene mine, og de vil jeg gjerne ha over på den nye telefonen. Har googlet, og ser at det skal gå an å laste opp meldinger via iCloud, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Noen som vet? Jeg har 1,4 GB tilgjengelig lagringsplass i huskeskyen min - kan det tenkes at innholdet i Meldingsmappen er for stor til at det kommer opp som alternativ? (Har logget meg på iCloud både via PC og telefon uten å finne "Meldinger" som alternativ å ta back up av.)

Er det noe annet jeg bør tenke på? (De andre byttene fra en iPhone til en annen har vært forårsaket av telefon som knelte og gikk i svart etter uheldig oppgradering av IOS så der har jeg måttet starte på scratch uansett.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.