|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådVurderer sydentur m ungene, muligens alenetur om så..
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg/hva kikker jeg etter. Trenger rådJeg tror at typiske sydendestinasjoner er vanskelig til den prisen. Det finnes fine badedestinasjoner i Polen, men er neppe like værsikkert. Men om været er bra så tror jeg det er syden så godt som noe.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg/hva kikker jeg etter. Trenger rådHmmm ja, spørs det.. var det jeg fryktet. Hva med Bulgaria?
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg/hva kikker jeg etter. Trenger rådKanskje sjekke detur? De pleier vel å ha ganske rimelige turer til Tyrkia. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådTil den prisen tror jeg du må satse på hopp-på-tur.
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådHm. Det er mulig å få til noe, men ikke på de typiske sydenresortene tror jeg. Hvor bra standard må du ha? Hvor gamle er barna?
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådJeg vurderer selv å reise alene med to barn i samme tidsrom (har gjort det før). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådKan nok strekke meg noen tusenlapper, men det får jeg se på hva som dukker opp.. Barna er 6 og 10 år. Standaren må vere ok, min 3 stjerner vil jeg tro. Basseng og nært strand/hels ved strand.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådGjorde et kjapt søk, og jeg ser du kan få en uke på Vings Family Garden-hotell Flamingo (Ving) i Bulgaria til ca 13.000 kr om du reiser 4. august. Albena er en grei plass med barn i den alderen. Stranden er kjempefin og værmessig er august bra i Bulgaria.
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådStrekker du deg til 12-13000 kommer du deg på et rimelig greit sted. Tyrkia er også en mulighet.
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådSer at Detur har rimelige turer til 12-13000. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger råd
Jeg har bodd på det hotellet. Hvis du skal reise alene med to barn, så er det et ålreit hotell. Men det er Bulgaria. Det er ikke eksotisk eller fantastisk. Det er sol, mange bassenger, rimelig og helt ålreit mat, barneklubb, masse å gjøre for ungene og fin strand. Det ikke ekstremt varmt, men flott sommervær da vi var der i juli.
|
|
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med unger, hvor reiser jeg / hva kikker jeg etter. Trenger rådVingreiser og Villa Sunflower 1, Alanya får du fra Ålesund 31/7 til 12.700,- for 1 voksen og to barn.
|
|
![]() |
|
|