|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Hopp-på-turer i november?Er det noe som kan la seg gjøre? Hvor reiser man eventuelt da?
|
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: Hopp-på-turer i november?Klart det gjør, men med baby på slep ville jeg satset på en spesifisert tur. Eventuelt uspesifisert til et sted du er helt sikker på at det er mulig å kjøpe seg opp til bedre standard ved behov (Jepp, det kan bli alldeles fullt i sydenland selv i lavsesong :btdt: )
Sist redigert av Timar : 25-03-14 kl 09:10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
Sv: Hopp-på-turer i november?Jeg har forøvrig vært på charterferie uten mannen med mine to da de var hhv 6 mnd og 7 mnd. Finfint! Men med første fikk jeg en kjip matforgiftning som gjorde at jeg var ute av stand til å ta vare på min egen unge en hel kveld, og da var det godt å ha gode venninner med som kunne steppe inn, altså. Sånn i tilfelle du tenker å reise helt alene, så er det greit å tenke gjennom slike problemstillinger og satse på hoteller som har god nok service til å kunne hjelpe deg i tilfelle rottefelle. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hopp-på-turer i november?Det hadde ikke vært aktuelt å reise uspesifisert uten baby heller.
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hopp-på-turer i november?November er jo lavsesong, så det burde være mulig å finne noe som er gunstig priset uten å vente til siste liten, også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|