Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

XXL-hjelp

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-14, 13:53   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

XXL-hjelp

I mange år kjøpte jeg en tyggis uten aspartam på apoteket, den heter Xylitol og kostet 46 kr for 30 tyggis.

Så oppdaget jeg at de hadde den på XXL til 12 kr, samtidig som de sluttet å selge den på apotek.

Jeg pleide å kjøpe inn kanskje 8 bokser i slengen, men i går oppdaget jeg at de ikke har den mer på XXL-butikken i Drammen, ikke i nettbutikken heller.

Så da lurte jeg på om det er noen som har tenkt seg på XXL, er i nærheten av XXL til vanlig som kunne tenke seg å se om det kan være noen rester i butikken som de kanskje eventuelt kunne tenke seg å kjøpe opp noen for meg? Betaler selvfølgelig for det, og porto. Prøver å unngå aspartam, og det er ikke så lett å få tak i sukkerfri tyggegummi uten aspartam.

På min XXL pleide den å ligge ved kassene, er i sånne plasthylser, ca 10 cm høye.

Gammel 25-03-14, 15:07   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: XXL-hjelp

Jeg har ingen plan om å dra på XXL akkurat nå, men jeg skal definitivt huske å se etter når jeg drar dit neste gang. Jeg er der jevnlig.

Sist redigert av Kirsebær : 25-03-14 kl 15:54.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 19:21   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Har ingen umiddelbar plan om XXL handling, men det kan hende jeg drar forbi i forbindelse med andre ærend. Kan godt stikke hodet innom da. Hvis de har, h or mye skal kjøpes?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 19:42   #4
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gooooood tid i morgen og skal gå forbi XXL i Oslo sentrum på veien til skolen, så da kan jeg stikke innom der. Men har du et bilde, så jeg vet hva jeg skal se etter?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-14, 19:47   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Så snille dere er! Her er et bilde:

http://www.basiqdental.dk/uploads/im...4(1)_large.jpg

Libra: hvis de har kan du godt kjøpe 20 stk hvis du gidder.

Gammel 25-03-14, 20:16   #6
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du ha 20 stykker uavhengig av farge/smak?

Gammel 25-03-14, 22:08   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Skal du ha 20 stykker uavhengig av farge/smak?

Ja, har bare sett to smaker der, gul og grønn, hvis de har flere kan du ta et assortert utvalg. Så 20 til sammen.

Gammel 28-03-14, 16:32   #8
Input

Input sin avatar

Standard

De hadde ingen på XXL i sentrum, i hvert fall.

Gammel 28-03-14, 17:15   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

De hadde ingen på XXL i sentrum, i hvert fall.

Ok, tusen takk for hjelpen iallefall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.