|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Vi har veldig lyst til å reise til New York i sommer. Men vi vil ha badeferie også, og trenger vel neppe reise veldig langt sydover for å finne fine strender?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Det er mange fine strender i New York!
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Det er bare 2,5 time med fly til Florida.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Det er fint å kjøre nedover kysten da, og mange flotte strender i Virginia, Chesapeake bay og i Georgia rundt Savannah ( og på en øy rett utenfor) og Charleston.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Ocean City, MD, var fint for mange år siden i alle fall.
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Vi var i Florida i fjor, så vi hadde ikke tenkt oss så lang syd i år.
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Savannah og Charleston høres litt spennende ut kjenner jeg.
|
|
|
#10 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Vi skal fly t/r New York i sommer. Vi blir borte i nesten 4 uker, og det blir kombinert byferie/road trip/badeferie. Sistnevnte vil foregå i South Carolina, og dette utgjør det lengste strekket av ferien.
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?:vilogså: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Det er langt å kjøre. Mannen min vil nemlig kjøre samme rute, men han ga seg når jeg sa nøyaktig hvor mye bilkjøring det vil innebære.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?
Palma, Mallorca er en flott by med strand. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Der må jeg si meg enig med mannen din.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-03-14 kl 10:27. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns også to uker er for kort for en sånn tur. Skal man kjøre såpass må man ha tid til å bruk tid underveis og i hver ende.
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Det er jo bare 20 timers kjøring? Si to timer per dag, det er nesten ingenting. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Sv: Sommerferie med utgangspunkt i New York, hvor?Men se her da: http://www.barrystiefel.com/50_state...s_vacation.htm |
|
|
|
|
|
#19 |
|
~~~~~~~
|
|
![]() |
|
|