|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() UK Wedding - What to wear?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har vært i to engelske bryllup og tok ikke selv av med hatt (men det kan man jo veldig gjerne gjøre!). Jeg kledde meg som jeg ville gjort i et bryllup i Norge - pen sommerkjole.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har bare observert engelske bryllup fra utsiden, men mitt inntrykk er at det er vanlig med en noe mindre formell klesdrakt enn i norske. Sommerkjole mer enn selskapskjole, har vært de vanligste inntrykkene. Og ofte hatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?
Ja, akkurat sånn var det i bryllupene jeg har vært i.
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har hatt engelsk gjest (følge) da jeg giftet meg og han var helt fortvilet. Han hadde nemlig kledd seg slik han tenkte var greit i et bryllup og var "terribly underdressed" for å sitere ham selv.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, formiddagsbryllup er mindre formelle og damene kan ha drakt og jeg mener at hatt er mer eller mindre obligatorisk. Kveldsbryllup er mer galla slik jeg har forstått det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Candy har helt rett!
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Dress down. Jeg har alltid bare hatt vanlig sommerkjole. Og hatter har jeg sett deprimerende lite av. Jeg må vanke i feil kretser.
![]() |
#12 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har vært i 3 bryllup i England. To sommerbryllup og et i desember. Sommerbryllupene var veldig "jordnære" og enkle. Noen damer hadde hatt, andre ikke. I begge bryllupene hadde jeg på meg pene kjoler (som jeg nok ville ha brukt i bryllup i Norge også). Desemberbryllupet i England var MYE mer formelt og damene hadde hatt. Jeg kom meg unna med en hårpynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har vaert i ett engelsk bryllup, og de fleste damene hadde drakter eller veldig enkle kjoler. Jeg var finest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har vært i tre bryllup i England, og det aller viktigste er hatten. Man anses ikke som kledd til bryllup uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Jeg har vært i fem bryllup i England, og knapt sett en hatt, så akkurat det der er vel ikke en universell sannhet.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: UK Wedding - What to wear? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: UK Wedding - What to wear?Ja, jeg er alltid klar for et bryllup. Man vet aldri når det dukker opp et. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|