Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-07, 00:24   #1
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Altså rent bortsett fra FP, hva er det verdt å få med seg på daglig basis.

Har flere ganger opplevd at jeg sitter og kjeder meg, og har lyst til å finne noe interessant å lese, eller bare la meg underholde, men aner ikke hvor jeg skal starte. (Skrev "entertain me" i søkefeltet en gang, men det funka ikke det heller...)

Hva gjør dere, og hvor starter dere? Hvilke side er startsiden din?

(Youtube, facebook ol. er helt uaktuelt for meg. Jeg orker rett og slett ikke.)

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:31   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Jeg spiller. Kort på start.no, helst 358. Rook på www.duelboard.com.
Jeg spiller et virtuelt pirataspill på puzzlepirates. Mye gøyere enn WOW og sånne drepespill. Vi dreper bare skjeletter. Jeg har også en neopet og er involvert der. Nå om dagen er det et plot og jeg er med, vi får fine, virtuelle premier.

Ellers er jeg på dette forumet og pratekompaniet. I tillegg til at jeg er innom et amerikansk forum for spesielt interesserte.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:48   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.095
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Dette bør få tida til å gå.

http://www.abcarcade.com/bubble-shooter.html

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 00:51   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=dynomite

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 02:25   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Noen av mine favoritter er
The Onion
Fark.com
TWOP (Television Without Pity)
Uncyclopedia

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 02:26   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Ja, og så boblespillet som Tosse nevnte.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 03:25   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Dette bør få tida til å gå.

http://www.abcarcade.com/bubble-shooter.html

Tusen hjertelig takk.
Klokka er nå halv tre og jeg er fremdeles ikke i seng.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 03:34   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.095
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Tusen hjertelig takk.
Klokka er nå halv tre og jeg er fremdeles ikke i seng.



Ikke jeg heller.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 07:13   #9
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

:lagret:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 09:16   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Dette bør få tida til å gå.

http://www.abcarcade.com/bubble-shooter.html

Men Tosse! Den linken hadde jeg jo klart å "miste" - heldigvis.

:Skal ikke gå inn der, skal ikke gå inn der, skal ikke gå inn der:

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 09:53   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

http://erobertparker.com/
http://www.cellartracker.com

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 11:31   #12
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

http://erobertparker.com/
http://www.cellartracker.com


Wohaaa!

Her var det jammen mye godt...

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 12:30   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Du kunne jo prøve å snakke med din usedvanlig sprudlende og interessante frue. :foreslår:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 12:41   #14
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du kunne jo prøve å snakke med din usedvanlig sprudlende og interessante frue. :foreslår:

Dårlig forslag, hva med oss som snakker med hans kone på nett da? Skal vi måtte dele deg?

Forumer AM, det er der det skjer.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 12:57   #15
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du kunne jo prøve å snakke med din usedvanlig sprudlende og interessante frue. :foreslår:

På nettet?

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:05   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

På nettet?


Pfft. Man har da msn. Eller så kan du slå av maskinen, ja, jeg vet det høres skummelt ut, men det GÅR bra, gå på kjøkkenet og lage noe snadder, tenne stearinlys, sprette en god vin og se henne dypt inn i hennes uskyldsblå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:12   #17
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.


Forumer AM, det er der det skjer.

Doh!

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:12   #18
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pfft. Man har da msn. Eller så kan du slå av maskinen, ja, jeg vet det høres skummelt ut, men det GÅR bra, gå på kjøkkenet og lage noe snadder, tenne stearinlys, sprette en god vin og se henne dypt inn i hennes uskyldsblå.

Hva tror du ville skje da? :spent:

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:31   #19
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Er dere hjemme begge to, og sitter her Når dere har tid til å sitte her begge to uten å bli forstyrret av to vakre små, finn på noe annet gøy dah!!! Det ville i jaffal jeg gjort dersom jeg og gubbelure var alene, les, barna sov etc... meeeen det skjer jo aldri, han er jo aldri hjemme


Var jo ikke akkurat noe svar på spørsmålet til AM da, men det er fordi jeg er like grønn

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:33   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal man egentlig gjøre på nettet?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Er dere hjemme begge to, og sitter her Når dere har tid til å sitte her begge to uten å bli forstyrret av to vakre små, finn på noe annet gøy dah!!! Det ville i jaffal jeg gjort dersom jeg og gubbelure var alene, les, barna sov etc... meeeen det skjer jo aldri, han er jo aldri hjemme


Var jo ikke akkurat noe svar på spørsmålet til AM da, men det er fordi jeg er like grønn

Nei, han er på jobb. Men det ser ikke ut som om han er så veldig effektiv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no