|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva kan man finne på med barn i Oslo i påsken?Vi vurderer å ta med oss en liten gjeng jenter i alderen 9 til 13 år til Oslo et par tre dager i påsken. Hva er aktuelt å finne på med barn i denne alderen på helligdagene? Går ut fra at restauranter osv er åpent, men hva med attraksjoner, museer osv? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva kan man finne på med barn i Oslo i påsken?Jeg anbefaler også Folkemuseet. Vi skal selv en tur dit i påsken. De har en del aktiviteter der nå i påsken også, bl.a. maling av påskeegg og påskekrim man skal løse ved å finne hint i friluftsmuseet.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva kan man finne på med barn i Oslo i påsken?Jeg tar ikke for gitt at restauranter er åpne.
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva kan man finne på med barn i Oslo i påsken?Folkemuseet pleier ha fine aktiviteter i påsken. Påskeggmaling og krimgåte har vi vært med på, og pannekakesteking. Jeg har ikke sjekket hva de har i år.
|
![]() |
|
|