|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NybaktmammaJeg må innrømme at jeg er knapt innom der lengre. Å svare på diskusjoner gidder jeg enda mindre av. Kanskje jeg gjør det, men da bare for å kverrulere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nybakt mamma
Jeg har kikket innom et par ganger, med den innstillingen at jeg skulle svare dersom jeg så noe jeg fikk lyst til å svare på, men jeg fant ikke noe. Kikker fortsatt innom stort sett hver dag for å se om jeg har fått PM-er eller det har skjedd noe annet spennende (men det har det egentlig ikke så langt).
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Nybakt mammaDet hender også at jeg kikker innom, men langtfra så ofte som før. På MM sidene er det jo nesten ikke innlegg lenger og veldig mange "nye".
![]() |
#4 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nybakt mammaHar akkurat tatt skrittet over hit, så jeg får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
håpløs
![]() |
![]() Sv: Nybaktmammajeg kikker innom for å se hva som skjer i barselklubben og for å se om det er nye treff i byen. har fått en overdose med nm tror jeg...
![]() |
#7 |
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Fornøyd
|
![]() Sv: NybaktmammaJeg sveiper innom april-mai05 klubben, skriver litt i ny og ne, men det blir fint lite. Og enda mindre er jeg på SM. Takke meg til graviditetsforumet her inne
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: NybaktmammaJeg er sjeldent innom NM nå, jeg har ikke vært så aktiv der de siste par årene. Det er grenser for hvor mange ganger man gidder å gi tips om såre brystvorter og amming og å svare på hvilken bleietype vi foretrekker og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...
![]() Sv: NybaktmammaEr innom og titter litt, men er mye mindre aktive enn jeg var. Siste nytt i utstyr kommer fortsatt først til NM så jeg må holde meg oppdatert der.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: NybaktmammaJeg er innom terminklubben stort sett hver dag, men ikke noe særlig ut i resten av forumet.
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: NybaktmammaFordelen er at nå går det faktisk an å være der på kveldstid også.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nybaktmamma
Dette er jo bare et spørsmål om man fremdeles er aktiv på NM eller ikke. Det ser ikke ut til at så mange er det, så da regner jeg også med at det å diskutere ting som skjer på NM vil ha minimal interesse fremover. Og det synes jeg er fint.
![]() |
#17 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Til "gamle" NM'ereKlarer ikke helt å frigjøre meg fra barselgruppa der, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Til "gamle" NM'ereNei. Jeg har kikket inn innimellom, men ikke sett noen diskusjoner jeg har brydd meg om å svare på. Føler meg ganske avvent.
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Til "gamle" NM'ereJeg titter så vidt innom barselgruppa mi, men bruker NM ellers lite. Ingen spennende diskusjoner så vidt jeg kan se. Merket meg at rekorden for antall brukere innlogget på NM ble slått i går. Snodig egentlig - siden jeg opplever at det er mye roligere der. Kanskje det er i barselklubbene det er liv?
![]() |
|
|