Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nybaktmamma

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 11:02   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nybaktmamma

Jeg må innrømme at jeg er knapt innom der lengre. Å svare på diskusjoner gidder jeg enda mindre av. Kanskje jeg gjør det, men da bare for å kverrulere.

Og jeg savner det ikke. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å trekke seg bort fra NM jeg..


Flere som har det på samme viset?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:09   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybakt mamma

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Flere som har det på samme viset?

Jeg har kikket innom et par ganger, med den innstillingen at jeg skulle svare dersom jeg så noe jeg fikk lyst til å svare på, men jeg fant ikke noe. Kikker fortsatt innom stort sett hver dag for å se om jeg har fått PM-er eller det har skjedd noe annet spennende (men det har det egentlig ikke så langt).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:30   #3
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nybakt mamma

Det hender også at jeg kikker innom, men langtfra så ofte som før. På MM sidene er det jo nesten ikke innlegg lenger og veldig mange "nye".
Følger litt med på Apr-Mai 05, men det er ikke ofte jeg skriver noe der heller mer.
Synes det er mange som har "ramla" ut der også etter at vi ble slått sammen. Og min lille gutt er jo ikke på nivå med deres barn uansett.

Men er inne har det iallefall vært trivelig å være, så jeg er oftere her ja.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:24   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nybakt mamma

Har akkurat tatt skrittet over hit, så jeg får se.

Det ble forferdelig dødt der inne etter at folk forsvant over hit.

Må samtidig si at jeg føler at mye av det som skjer der inne, er ganske så uinteressant - 3,5 år etter at jeg ble nybakt mamma (første gang).

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:48   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nybakt mamma

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har kikket innom et par ganger, med den innstillingen at jeg skulle svare dersom jeg så noe jeg fikk lyst til å svare på, men jeg fant ikke noe. Kikker fortsatt innom stort sett hver dag for å se om jeg har fått PM-er eller det har skjedd noe annet spennende (men det har det egentlig ikke så langt).

Det er rett og slett lite liv der. Heldigvis trives jeg veldig bra her!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:49   #6
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nybaktmamma

jeg kikker innom for å se hva som skjer i barselklubben og for å se om det er nye treff i byen. har fått en overdose med nm tror jeg...

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:09   #7
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nybakt mamma

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.


Må samtidig si at jeg føler at mye av det som skjer der inne, er ganske så uinteressant - 3,5 år etter at jeg ble nybakt mamma (første gang).

det er over 3 år siden jeg bla mamma for siste gang så det var virkelig på tide å komme seg videre. Jeg er faktisk lite interessert i slike baby-greier om dagen , det var noe helt annet når jeg hadde små barn

Tipper de nybakte kooooooser seg masse uten vårt nærvær
Så dette må da være til alles beste

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:18   #8
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg sveiper innom april-mai05 klubben, skriver litt i ny og ne, men det blir fint lite. Og enda mindre er jeg på SM. Takke meg til graviditetsforumet her inne
Jeg er helt ny her, men må si jeg trives bedre her enn på NM.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:38   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg er sjeldent innom NM nå, jeg har ikke vært så aktiv der de siste par årene. Det er grenser for hvor mange ganger man gidder å gi tips om såre brystvorter og amming og å svare på hvilken bleietype vi foretrekker og sånt.

Dessverre har jeg nesten ikke fått vært her heller den siste uken, jeg har altfor mye å gjøre på jobb.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:05   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg har uansett ikke vært der på lenge, så sånn sett passet det veldig bra med nytt forum nå.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:23   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nybaktmamma

Er innom og titter litt, men er mye mindre aktive enn jeg var. Siste nytt i utstyr kommer fortsatt først til NM så jeg må holde meg oppdatert der.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:29   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Jeg er innom terminklubben stort sett hver dag, men ikke noe særlig ut i resten av forumet.
Orker ikke diskutere der inne lenger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:30   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Fordelen er at nå går det faktisk an å være der på kveldstid også.

Men det skjer lite som er verd å være der for.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:33   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Er vi ikke lei av å diskutere NM nå, da?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:41   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybaktmamma

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er vi ikke lei av å diskutere NM nå, da?

Dette er jo bare et spørsmål om man fremdeles er aktiv på NM eller ikke. Det ser ikke ut til at så mange er det, så da regner jeg også med at det å diskutere ting som skjer på NM vil ha minimal interesse fremover. Og det synes jeg er fint.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:03   #16
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Til "gamle" NM'ere

Er dere aktive der enda også?

Jeg har tittet innom der, men ikke deltatt sånn som her inne, hva med dere?

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:05   #17
Månestråle
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 16
Månestråle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Klarer ikke helt å frigjøre meg fra barselgruppa der, nei.

Månestråle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:07   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Nei. Jeg har kikket inn innimellom, men ikke sett noen diskusjoner jeg har brydd meg om å svare på. Føler meg ganske avvent.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:11   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Jeg titter så vidt innom barselgruppa mi, men bruker NM ellers lite. Ingen spennende diskusjoner så vidt jeg kan se. Merket meg at rekorden for antall brukere innlogget på NM ble slått i går. Snodig egentlig - siden jeg opplever at det er mye roligere der. Kanskje det er i barselklubbene det er liv?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:12   #20
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til "gamle" NM'ere

Jeg er innom å ser på den gamle barselgruppen og barn med spesielle behov.

Jeg syns at det er mye roligere der inne nå. Ingen action i trådene.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no