|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppskrift på speltbrød og grovbrødJeg skal prøve meg på litt bakst, og trenger gode brødoppskrifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødJeg kjøper pakker med speltmel og baker ut disse etter oppskriften på pakken. Tilsetter alltid noe ekstra som solsikkekjerner, gresskarkjerne, gulrot ol. Da blir de veldig saftige og gode.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødFøniks: Blir dette billigere enn å kjøpe "ordentlig" speltbrød f.eks. hos bakeren, vet du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødJeg tror jeg betaler 30 kr for den brødspeltpakken og den gir 2 brød. Speltbrød koster vel rundt 30 pr.stykk. Tror den vi kjøper er fra Møllerns, den finnes i både vanlig og grovt.
![]() |
#5 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødSignerer Fønern. Jeg gjør enten det, eller kjøper de pakkene der man bare tilsetter vann og gjær. Det er kjempegodt, og ungene elsker når jeg baker rundstykker av dette!
![]() |
#6 |
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødDa prøver jeg Møllerens. Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødDen lokale bakeren på det stedet vi bor (rett ved barnehagen) driver og tester du økologisk og speltbrød om dagen
![]() |
#8 |
frakoblet
|
![]() Sv: Oppskrift på speltbrød og grovbrødJeg er skeptisk til bruk av sånne pakker når de inneholder:
![]() |
|
|