|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miniland på Sunwing Resort KallitheaEr disse pusset opp de siste årene? Har de AC? Min bedre halvdel husker de som litt kjipe. Har aldri vært i det som ligger ved Helios, så det vet vi lite om. Miniland på Kypros er supert, mens Alcudia ikke er noe særlig. Avgjørende punkt for min kjære som skal aktivisere minsten skjønner dere
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Miniland på Sunwing Resort KallitheaJeg kan huske det som fint og med AC. Men nå er det 5år siden vi var der. Bedre enn Alcudia. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Miniland på Sunwing Resort KallitheaTakk, Isolde
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Miniland på Sunwing Resort KallitheaVi var der med en 2åring da for 5år siden. Husker vi likte godt å leke i lekeplassen som lå i skyggen midt på dagen. Brukte lite miniland. Men vi var innom der også for å leke litt og se litt film. Men siden lekeplassen lå i skyggen lekte vi der eller så sov han i den varmeste perioden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Miniland på Sunwing Resort KallitheaVi brukte ikke Miniland da vi var der, men jeg husker godt at lekeplassen der var godt skjermet og veldig fin. Mye bedre enn på Alcudia.
|
|
![]() |
|
|