|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Veskeletehjelp søkes!Jeg har lyst på en mer vårlig veske. Mine krav er at den må være i en lys farge, i skinn, og kan bæres på skrått over skulderen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Pris og størrelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!De var fine, Isrose!
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Jeg har denne til salgs, men den er kanskje for stor?
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Ikke riktig fasong eller farge, Lykken.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Begge disse er godt innenfor budsjett i hvert fall, men den fra Rebecca Minkoff blir nok litt liten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Helt hvit tror jeg utgår, pga at det er ørlitt upraktisk. Jeg synes de lyseblå er kjempefine, men siden jeg allerede har en blå veske tror jeg det må bli lys beige, lys grå eller lys rosa/nude.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Aha, takk for tips!
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Jeg har en fra Furla som jeg liker godt, finner ikke riktig modell, men denne ligner.
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Rebecca Minkoff har flere kule og gode modeller, også MAC (ikke mini), som er en veldig ok størrelse. Fint skinn, mye kvalitet for pengene, virker dyrere enn den faktisk er! Sjekk veskene på www.rebeccaminkoff.com, en venninne har bestillt fra dem og det gikk fint. Selv har jeg handlet fra www.saksfifthavenue.com, super service, knall utvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Jeg leter videre og etter tips om Rebecca Minkoff fant jeg flere fine derfra.
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!I den prisklassen finner du jo både MICHAEL Michael Kors og Marc by Marc Jacobs. Et annet alternativ er kanskje Kate Spade, stilen er klassisk, ren og ladylike, ofte med en litt søt og morsom amerikansk vri og gjerne avis-/litteratur-/new york-referanser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Takk for tips om Hugo Boss! Det skal jeg kikke på.
![]() |
#16 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Angående Cambridge satchel så har jeg en sånn, tror jeg. Kjøpt i Cambridge og ser akkurat sånn ut, men blå. Det er en sånn gammeldags skinnveske, og den er veldig stiv i skinnet og tar ikke en centiliter mer enn det den ser ut til. I motsetning til andre vesker jeg har som liksom vider seg litt ut hvis man fyller den. Til gjengjeld er den veldig fin da, og den lyserosa fargen var lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!
Ja, jeg tror Cambridge blir for stiv, selv om den er fin.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes!Decadent og Adax har endel fine vesker. Decadent er vel i samme prisklasse som Marc by Marc Jacobs. Adax er billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Veskeletehjelp søkes! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|