Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-14, 21:34   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Jobbtelefonen min har tatt kvelden og jeg må ha ny straks. Jeg kan av ulike årsaker velge mellom Samsung Galaxy S4 Active og Sony Xperia Z1 Compact. Jeg har Sony Xperia V nå og den liker jeg, men det er jo ikke noe godt tegn at den dør litt over ett år gammel.

Hvilken av disse to ville dere valgt og hvorfor? Jeg bruker telefonen til ringing (timevis hver eneste dag, går med ørepropp hele dagen), en del mail og annen jobbrelatert databruk, og ellers tar jeg litt bilder, men ikke veldig mye. Telefonen er et arbeidsredskap og jeg går med den i bukselomma hele dagen. Størrelsen betyr derfor også litt, uten at det er avgjørende.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 22:44   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Active er vanntett og tåler en støyt. Jeg har den og er fornøyd.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 22:58   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Active er vanntett og tåler en støyt. Jeg har den og er fornøyd.

Det er Sony'n også.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:37   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Jeg ville tatt Sony, hvis ikke det er viktig for deg med større skjerm. Den har bedre spesifikasjoner enn S4 Active, men mindre skjerm. Skjermen er vel omtrent som på iPhone.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:41   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Jeg tror jeg ender opp med Sony, ja. Det er faktisk en fordel med en ikke alt for stor telefon når man løper rundt på jobb hele dagen. Jeg er avhengig av å ha telefonen i lomma, kan ikke løpe rundt med veske på verkstedet! Derfor vil jeg heller ha en litt mindre telefon.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:56   #6
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Samsung S4 Active eller Sony Xperia z1 compact?

Kjøpte Sony Xperia Z1 Compact for et par måneder siden, og er så langt veldig fornøyd med den.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no