|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peak District - eller noe helt annet?Siden jeg har skjønt at jeg har mange med-anglofile her, tenkte jeg at jeg skulle forhøre etter litt planleggingshjelp til årets sommerferie her.
|
|
|
#2 |
|
Sv: Peak District - eller noe helt annet?Vi flyr forresten til Gatwick, det er kanskje lurt å nevne når jeg tenker meg om.
|
|
|
#3 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peak District - eller noe helt annet?Jeg har ikke vært mye i Peak District, og det høres ut som en fin destinasjon. Men har du tenkt noe på East Anglia? I likhet med deg, har vi reist mye Storbritannia, men der har jeg ikke vært mye. Jeg har skjønt at det skal være veldig fint, og strender er jo alltid populært med småbarn. Det er heller ikke så langt fra Gatwick. Jeg har selv tenkt at vi må se nærmere på det i de kommende årene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Re: Peak District - eller noe helt annet?Ja, East Anglia har vi også hatt lyst til å dra til! Jeg har tenkt at det foreløpig er for langt for småttisene, men går Peak District går selvfølgelig det også.
|
![]() |
|
|