Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken, er Ikea ok?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-14, 20:50   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Nytt kjøkken, er Ikea ok?

Har du evnt andre anbefalinger?

Min bror holder på å pusse opp en gammel bolig. Jeg har fått han til å innse at kjøkkenet må pusses opp helt. Han har brukt nærmere 300 000 på nytt bad, da synes jeg resten av huset også fortjener et løft. Litt maling holder ikke. Boligen er fra begynnelsen av 50-tallet og er aldri blitt oppgradert.

Hvor lønner det seg å kjøpe kjøkken? Er kvaliteten på Ikea sine kjøkken ok? Tenker han må få noen til å komme å måle opp kjøkkenet slik at det blir helt korrekt, men det tilbyr kanskje de fleste mot et lite beløp? Ser Ikea gjør det for 190,-.

Han er i tvil om han ønsker å ha integrerte hvitevarer, er det noe fordeler eller ulemper med det ene eller det andre? Jeg mener han bør ha integrerte, synes det er penere.

Hva bør han forvente et fullstendig oppgradert kjøkken vil koste når det gjelder innredninga? 70-80 000? Jeg gjetter vilt altså, har ingen formening.

Hele kjøkkenet må pusset opp, så tak og vegger og gulv skal selvsagt taes først.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.