Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er egentlig et avsnitt i Word?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-14, 12:39   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig et avsnitt i Word?

Jeg sitter og skriver på hjemme-eksamen, og i et av førsteutkastene mine, fikk jeg kommentar på at jeg måtte unngå hybridavsnitt. Jeg har forsøkt å google det, men jeg finner lite konkret om hva hybridavsnitt er og hun som kommenterte det, vil heller ikke gi noen nærmere forklaring, fordi hun ikke kan gi meg personlig veiledning utover den kommentaren.

Så da håper jeg noen her vet. Jeg har en tekst med hovedoverskrifter og underoverskrifter. I avsnittene under underoverskriftene vil jeg jo gjerne ha noen avsnitt, og dette har jeg løst ved å trykke enter én gang og skrive på linja under. Jeg husker bestemt at da vi fikk veiledning i oppgaveskriving helt i starten av forrige semester, ble det sagt at det er sånn det skal gjøres.

Men tar jeg feil? Skal jeg trykke enter to ganger? Må jeg ha innrykk på første linja etter ett enter-trykk?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.