Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mascaraanbefaling - Elizabeth Motts It's so Big

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-14, 20:56   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mascaraanbefaling - Elizabeth Motts It's so Big

Fikk en vareprøve i en Glossybox for noen måneder siden. Prøven ble min faste mascara fra dag 1, og da den nærmet seg tom bestilte jeg en ny fra Amazon. ( http://www.amazon.com/Volumizing-Mas.../dp/B00FAEOCP0) Etter et par uker fikk jeg takkemail fra produsenten. Det er et nytt og lite kosmetikkfirma, med (foreløpig) få produkter. I mailen sto det at jeg kunne sende navn og adresse om jeg ville motta gratis prøver i posten.

Mascaraen er uten tvil den beste jeg noen gang har brukt! Den skiller vippene, gir masse volum uten å klumpe, definerer og gir lange flotte vipper. Nesten litt false lash-effekt, men på en naturlig måte. Om du skjønner. Den er også veldig lett å få av, og man unngår i veldig stor grad vaskebjørnøyne. Jeg sliter litt med at andre mascaraer er vanskelige å få HELT av, selv med sminkefjerner og dusj. Denne trenger jeg ikke sminkefjerner til en gang! Jeg bløter vippene i dusjen, gnir lett, og den "flaker av", uten å gjøre deg sort rundt øynene. OG den sitter som støpt, så lenge du ikke griner masse eller går i dusjen! Jeg la meg uten å fjerne den en gang, og den satt omtrent like fint neste morgen.

Ja, og den er cruelty free!

Så løp og kjøp!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 22:38   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mascaraanbefaling - Elizabeth Motts It's so Big

Jeg ble fristet til å prøve den, men jeg får ikke bestilt den. Får beskjed om at de ikke sender til min adresse. Har forsøkt å bestille andre produkter før med samme beskjed. Hva er hemmeligheten?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 23:01   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mascaraanbefaling - Elizabeth Motts It's so Big

Høh? Det var merkelig. Jeg fikk fint bestille fra amazon! Du kan jo prøve å bestille direkte fra hjemmesiden. elizabethmott.com.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.