|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Svartsurbær (aronia) som hekk?Er det noen som har erfaring med svartsurbær som hekk?
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Svartsurbær (aronia) som hekk?Ja! Foreldrene mine har, og naboene deres også, samt noen av våre naboer. Det er veldig fint, jeg har så lyst til å bytte vår egen thuja med svartsurbær. Vi kommer nok til å gjøre det også, den vokser seg fint til i løpet av ganske få år. Og så får den så vakker farge om høsten.
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartsurbær (aronia) som hekk?Det er bare greiner om vinteren men setter fort løv om våren . Dog kan det hende du ender opp med en fantastisk flott og to halvdøde sånn plutselig . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Svartsurbær (aronia) som hekk?Men funker den som hinder for barn også uten blader, tro?
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Svartsurbær (aronia) som hekk?De hekkene jeg har sett er så tette og fine at unger ikke går gjennom dem, i alle fall.
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartsurbær (aronia) som hekk?De blir ganske tette også uten blader . Våre var/er ganske tette . Så det er ikke så lett å bare gå igjennom de uten blader . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|