|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan var din ungdomstid? | |||
Stille og rolig, drev med speider o.l. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 8,25% |
Stille og rolig, var flink student |
18 | 18,56% |
Sånn midt i mellom, var med på moro, men ikke utpreget festing |
42 | 43,30% |
Festet noe i russetiden |
21 | 21,65% |
Festet såpass mye i russetiden at det gikk utover karakterer og eksamen |
3 | 3,09% |
Var ganske opprørsk, alt som ikke var lov ble gjort |
8 | 8,25% |
Var passe opprørsk, oppførte meg hjemme, men var noe frekk og utidig ute |
7 | 7,22% |
Var noe opprørsk, frekk hjemme, men forholdsvis grei ute |
15 | 15,46% |
Preget av mye festing, tidlig seksuell debut |
11 | 11,34% |
Preget av mye festing, noe sen seksuell debut |
15 | 15,46% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Preget festing og moro din ungdomstid?Og hvordan har det livet du levde da formet deg som person i dag?
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 19-05-07 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Nå er det selvsagt mer som kunne blitt lagt til her, men det får dere spørre modder om.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Festing og moro har nok aldri preget meg, verken i ungdomstida eller nå. Derimot var jeg alltid stille og rolig, og flink student. *kjedelig* Hadde tenkt å feste litt som russ, men så fikk jeg kyssesyken noen mnd før og kunne verken være særlig fysisk aktiv eller drikke alkohol. Siden jeg hater å være edru sammen med fulle folk, ble det til at jeg var ganske lite aktiv da også.
![]() |
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Sånn midt i mellom, var med på moro, men ikke utpreget festing og Festet noe i russetiden krysset jeg av på.
![]() |
#5 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?.... Sist redigert av lil'c : 22-05-07 kl 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg festet en del, men kunne ikke fordra det. Jeg bare var med fordi alle de andre var på fest. :kjiping:
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Sånn midt i mellom, var med på moro, men ikke utpreget festing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg var nok også en som festet med noenlunde modreasjon. Ikke blant de verste og heller ikke blant de aller snilleste. Det gikk ikke utover skole eller andre ting, så jeg føler ikke at det egentlig har preget meg så mye. I den grad det har preget meg tror jeg det har vært i positiv forstand, jeg lærte nok å slippe meg litt mer løs. Før videregående og russetid var jeg antakelig langt mer stiv og forknytt (i mangel på bedre ord) enn jeg er nå. Det kan selvsagt ha noe med alder og selvsikkerhet å gjøre også. Sist redigert av Hasselnøtt : 19-05-07 kl 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Var i kraftig opposisjon hjemme, festet sånn måtelig fram til jeg var 18 når det gjelder alkohol, deretter tok det nok mer av. Men jeg var mye ute og fløy allerede fra 14-årsalderen. Var aldri russ, og hadde seksuell debut i passelig alder.
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg har alltid vert rolig og liker egentlig ikke noe godt fester. Har festet litt de siste årene fordi sambo er så glad i det. men det er bare rolige hjemmefester hos venner. Russetiden likte jeg ikke noe særlig og har aldri vært skikkelig "på byn" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg var av den heller stillferdige skolelys-sorten, gitt (surprise, surprise). Var skikkelig anti-alkohol til jeg var 18 (men siden gikk det bare nedover
![]() |
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg var rimelig vill og gal på ungdomsskolen, mye fest og alkohol, gutter, uatagerende festing |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
re:designer
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg hadde nok kunnet gjort tusen ting hvis jeg ikke hadde hatt kjæreste. Er minst i søskenflokken og mine eldre søsken "passet" meg, mens mamma var på reise-jobb. Men de var kanskje ikke så mye hjemme de heller. Festet jo som alle andre, men var nokså snill og grei. Flere av de jeg gikk sammen med på den tiden har kommet på skråplanet, hun ene døde av overdose i Oslo da hun var rundt 20. Da gikk hun visst på strøket.. Stakkars jente.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Selv festet jeg en god del fra den sommeren jeg fylte 17, debuterte også seksuelt da, så noe sen i forhold til en god del andre.
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg krysset av på 'midt i mellom'. Jeg festet jo en del i ungdomstiden og som ung voksen, men var ikke blant de som hadde et heftigst uteliv. Jeg etablerte meg dessuten seint, så jeg kan trygt si jeg har fått med meg min del av fest og leven.
![]() |
![]() |
#17 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Var med på en del fester i helgene, men rørte ikke alkohol før jeg var gammel nok. Hadde en rolig kjæreste fra jeg var 15 til 16, men da han ville ligge med meg en måned før jeg fylte 16, så dumpet jeg han, for det kunne jeg jo ikke gjøre, det var jo forbudt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?Jeg festet fra jeg var 15, men debuterte ganske seint i forhold til det ville livet jeg levde. Sist redigert av 007 : 20-05-07 kl 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?
Huff da. Hos oss var det få regler, men jeg var såpass tekkelig og kjip i tidlig ungdom at jeg iblant løy på meg innetider. "Nå må jeg gå, jeg skulle være hjemme klokka elleve."
![]() |
![]() |
#20 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Preget festing og moro din ungdomstid?
Jeg så aldri på det som noe "huffda" egentlig, jeg. Syntes det var helt okay, det var jo for mitt eget beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|