Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken lampe?
Alt. 1 62 74,70%
Alt. 2 20 24,10%
Annet - skriv i tråden! 1 1,20%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-14, 11:59   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg har en gammel hvitmalt spisestue og grå vegger. Hvilken lampe passer best/hvilken er finest?

Om du syntes begge er stygge/ikke din smak, greit.... Men hvilken er minst stygg da?

Jeg er ikke så nøye på om den ene samler mer støv ol. Hvilken er finest/minst stygg?


Lampe 1 (fåes i flere størrelser):

Her sees den fra en litt annen vinkel



Lampe 2




F..... glemte pollen. Kan en mod fikse. Skal være 1, 2 eller annet forslag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7478.jpg (21,4 KB, 361 visninger)
Filtype: jpg IMGP3844.JPG (28,5 KB, 349 visninger)
Filtype: jpg Hengelamper_Brunklaus_Shady_tree_white.jpg (32,1 KB, 74 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:03   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:05   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:11   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Dette er jo en ren smakssak, men jeg liker 1 klart best.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:14   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er jo en ren smakssak, men jeg liker 1 klart best.

Ja, det er jo det. Jeg tenker at lampen blir litt førende for hva jeg gjør med resten av stua.... om noen uker så forsvinner omtrent alle møblene er utenom spisestua og gyngestolen (har gitt de bort). Så blir å handle inn mye nytt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:14   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg har tilsvarende 1, bare at den hvit inni også. Gedigen sak, fra Ikea. På supersalg, tror den kostet 30,- kr.

Denne;

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:15   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har tilsvarende 1, bare at den hvit inni også. Gedigen sak, fra Ikea. På supersalg, tror den kostet 30,- kr.

Har tenkt tanken på å lage en kopi selv... Fikse noen trær selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:33   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg kan i alle fall love deg at nr. 1 vil være den peneste på sikt, etterhvert som støvet legger seg godt til rette i nr. 2.

Jeg likte ellers nr 1 best.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:35   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kan i alle fall love deg at nr. 1 vil være den peneste på sikt, etterhvert som støvet legger seg godt til rette i nr. 2.

Jeg likte ellers nr 1 best.

Neida, den rengjøres ved å gi den en omgang med hårføneren.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:36   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Likte nr.1 best.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:51   #11
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Nr 1.

Jeg har tidligere syntes at nr 2 er litt kul, men har sett den live, og mistet litt interessen, kan du si.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:55   #12
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Helt klart nr.1

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 12:57   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har tenkt tanken på å lage en kopi selv... Fikse noen trær selv.

Det er ikke noe problem med den fra Ikea. Den er nemlig en lang remse som festet sammen med borrelås, dermed er det store og uante muligheter til å modde den før den monteres opp.

Jeg har to, fordi jeg hadde tenkt å fikse noe greier. Har ikke akkurat kommet så langt, og det har gått noen år.
(De solgte ut skjermene veldig billig ifb. med at IKEA byttet bygg, tror jeg det var. Men den er jo uansett ikke dyr, 295,- kr)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:00   #14
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg syns begge var veldig fine. Men jeg har hørt at lampe nr. 2 gir veldig dårlig lys.
Lykke til i valget!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:19   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det er ikke noe problem med den fra Ikea. Den er nemlig en lang remse som festet sammen med borrelås, dermed er det store og uante muligheter til å modde den før den monteres opp.

Jeg har to, fordi jeg hadde tenkt å fikse noe greier. Har ikke akkurat kommet så langt, og det har gått noen år.
(De solgte ut skjermene veldig billig ifb. med at IKEA byttet bygg, tror jeg det var. Men den er jo uansett ikke dyr, 295,- kr)

Takk for tips! Det er virkelig noe å tenke på..... Prisen er nok litt av det som drar ned på lampen fra Nikolette Brunklaus. Den er mye dyrere enn fjærlampen.

Edit: GOSH, nå fikk jeg en brilliant ide!!!!


Sist redigert av Joika : 05-05-14 kl 13:27.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:51   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Vi holder også på å skulle kjøpe lampe til spisebordet. Vi har forkastet lamper av type 2, fordi jeg mistenker at de samler for mye støv til å egne seg hjemme hos oss.

Jeg synes lampe 1 er fin, men mannen min er ikke helt enig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:55   #17
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg har selv en Brunklaus over spisestue. Brun utenpå og trær inni. Er veldig fornøyd.
Selv ville jeg klart valgt nr 1 (duh), nr 2 passer bedre på et soverom... synes jeg da.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 14:55   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg må være litt motvekt til alle de snusfornuftige, skogelskende minimalistene og stemmer derfor for glamfjærboa-lampen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 16:12   #19
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg likte begge to, men fjæra fikk min stemme.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 17:48   #20
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Nummer 2! ❤️

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no