|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Familieferie i BarcelonaMe har fått rimelege billetter til Barcelona, og skal vera der i 14 dager. Kva bør me gjer? Kor bør me bu? Kan det vera ein idé og dela opp ferien med ei veke i Barcelona og ei veke ein anna stad, eller skal me gå for to veker i Barcelona by?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familieferie i BarcelonaHmm, to uker i Barcelona tror jeg ikke jeg hadde valgt. Hadde nok heller satt meg på toget og reist sørover en uke, tror jeg.
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Familieferie i BarcelonaDet er ikke noe problem å bruke to uker i Barcelona.
|
|
|
#5 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Familieferie i BarcelonaDet er jo en kjempestor fornøyelsespark ved Sitges. Husker ikke hva den het. Ventura? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Familieferie i BarcelonaJeg ville nok også valgt en uke i Barcelona og en i en badeby. I Barcelona ville jeg funnet et hotell som er nær stranden og som har svømmebasseng. Vi var der en langhelg i fjor sommer og da var det gull verdt (for LilleVenn) å kunne bade i bassenget morgen og kveld. Vi bodde et stykke (2km tror jeg) fra sentrum. Taxi kostet like lite som metro og var greiere syntes vi. Det var også fint å løpe langs strandpromenaden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Familieferie i BarcelonaLunker på denne framfor å lage ny tråd. Hvis man skal til Barcelona med barn - hvor bør man bo? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eklektisk
|
Sv: Familieferie i BarcelonaVi bodde i en leilighet i en trang gate i Barcelona i ni dager. Tok forskjellige veier til og fra stranda annenhver dag, og fikk sett mye av byen. |
|
|
|
![]() |
|
|