Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har farget sofatrekk fra IKEA?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-07, 09:23   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har farget sofatrekk fra IKEA?

Jeg har Tomelilla sofaen fra IKEA, og for noen år siden kjøpte jeg et lys lilla/syrin farget trekk på tilbud som jeg aldri har brukt. Ikke tror jeg at jeg kommer til å bruke det heller.

Så da lurte jeg på om det var noen som har farget trekk her før? Og ble det vellykket?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:35   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har farget sofatrekk fra IKEA?

Ohh lilla sofa. Det er jo perfekt i forhold til sommerens trender .

Jeg lurer på litt av det samme selv. Vi har noen hvite trekk til noen stoler. De forrige hvite trekkene våre ble alltid skinnende hvite etter vask på 60 grader. De nye blir ikke det og jeg vurderer å farge dem. Lurer imidlertid på om trådene forblir hvite. Og hvilken farge jeg i alledager skulle velge. Hvilken farge tenker du på?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:39   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilken farge tenker du på?

Brun kanskje? Eller mørk lilla? Turkis?

Aner egentlig ikke. Kanskje jeg bare håper på svaret: "Det er ikke mulig", så jeg kan bli kvitt det trekket som ligger og tar opp plass...

:ryddemodus:

Gammel 20-05-07, 09:41   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ja brun har vi også vurdert. Men jeg er redd det skal bli mørkt og ruvende.

Du kan jo selge trekket? Lilla er jo som sagt sommerens farge.

Gammel 20-05-07, 09:53   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du kan jo selge trekket? Lilla er jo som sagt sommerens farge.

Ja, kan jo alltids selge det, men det er greit med et ekstra trekk. Hmmm...

Sommerens farge ja...Lilla er fint det. men akkurat den fargen her er hverken det ene eller det andre (litt vanskelig å forklare)

Gammel 05-08-08, 16:03   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva gjorde du, marikken? Jeg tenker på å farge våre trekk for tiden.. Grønne må de bli, men jeg er fortsatt litt i tvil.

Gammel 05-08-08, 16:19   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi farget stoltrekkene brune - med godt resultat. Sømmene forble hvite. Nå har de vært vasket 4-5 ganger på 60 grader og jeg ser at fargen er noe falmet. Kanskje jeg frisker den opp til jul? Leker også med tanken på å kjøpe nye hvite trekk og farge de lilla.

Gammel 05-08-08, 16:34   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye farge trengte du? Jeg er litt bekymret, siden jeg har 3 trekk (3 sofaer) og jeg vil helst at de skal bli så like som mulig... Men maskinen min tar "bare" 7 kg. Kan det være at renserier gjør slikt?

Gammel 05-08-08, 17:12   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hva gjorde du, marikken?

Jeg turte ikke å gjøre det, redd for at det ikke skulle bli jevnt. Nå har vi kjøpt ny sofa.

Gammel 05-08-08, 17:51   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Hvor mye farge trengte du? Jeg er litt bekymret, siden jeg har 3 trekk (3 sofaer) og jeg vil helst at de skal bli så like som mulig... Men maskinen min tar "bare" 7 kg. Kan det være at renserier gjør slikt?

2 pakker til 2 stoltrekk og 2 putetrekk. Fargen ble egentlig mørkere enn jeg hadde tenkt. Ta en sofa per pakke?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.