Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innrede hytte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-14, 20:20   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Innrede hytte

Jeg skal innrede en hytte, men ikke typisk hyttestil.

Jeg vil ha en spisestue som er minst 3,1 meter lang, gjerne med klaffer slik at det kan bli mindre.

Kjøkkenet er høyglans sort (Ikea), det er hvite vegger og grått gulv.

Har dere forslag til bord/stoler som kan passe og som ikke koster skjorta?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 21:05   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innrede hytte

Living har dette som kan bli 445 cm langt:


Men til prisen 9995,- går det kanskje under kategorien å koste skjorta? Living kjører ofte kampanjer, så det er sikkert mulig å få det billigere.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 22:43   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrede hytte

Takk :-), flere?

Finnes det hvite laminerte bord i den størrelsen kanskje?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 23:09   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Innrede hytte

Hvor langt kan NORDEN fra IKEA bli?

Kristensen har bord som kan bli lange. Der kan du selv velge hva slags bordplate du vil ha, men de er relativt dyre.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 01:06   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innrede hytte

Jeg har forkastet hvite vegger til fjells. Jeg er redd snøen og de hvite veggene vil bli for hvitt. Ja, bare noe jeg kom på.

Blir dere klare til vinteren?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 12:24   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrede hytte

Har du sjekka Finn? Eg tenker det sikkert er mange som vil kvitte seg med store, tunge furubord i desse dagar. Eg har sett et sånt som fikk høyglans svart maling på beina og heftig pussing og kvitkalking av plata. Det var veldig, veldig stilig!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 12:32   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innrede hytte

Stort spisebord er jo flott. Samtidig kan det bli veldig "fullt", hvis man ikke alltid bruker kapasiteten til bordet, naturligvis.

Et alternativ er et litt mindre bord som kan settes sammen med et klaffebord ved behov. Det bordet IKEA hadde før var genialt slik sett. Til vanlig kan det være et smalt bord inntil veggen, mens til fest kan man ta det i bruk som separat bord eller forlengelse av spisebord:

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:31   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrede hytte

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har forkastet hvite vegger til fjells. Jeg er redd snøen og de hvite veggene vil bli for hvitt. Ja, bare noe jeg kom på.

Blir dere klare til vinteren?

Jeg vet, og det er ikke avgjort 100% heller med hvite vegger. Det blir MDF-plater i en eller annen nyanse.

Klar til vinteren? Det er det bare entreprenøren som vet, alle vi andre er klare!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 15:55   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innrede hytte

Om noen år blir det afterski!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 16:01   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrede hytte

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Om noen år blir det afterski!

Ja! Det er derfor vi må ha plass til mange!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no