|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Hva hadde du gjort hvis du syklet til jobben i finværsmodus, og planen var at du skulle sykle de 3,5 kilometerne til skolen, hente avkommet, sykle til pianotime med avkommet og deretter sykle hjem. Hadde du bare stilt opp på pianotimen søkkvåt og med godt humør? Eller hadde du sluttet en halvtime tidligere på jobb, syklet helt hjem (5 km) og hentet bilen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Jeg hadde sikkert stilt søkkvåt. I hvertfall om temperaturen var fin.
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Temperaturen er fin. Den fineste hittil i år, tenker jeg. Det hele er selvsagt (dessverre) ikke en hypotetisk problemstilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Jeg har regnponchoer i en skuff på jobb. :-D
![]() |
#5 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Så varmt som det er nå blir man nærmest søkkvåt uansett. Jeg hadde nok syklet og stilt opp våt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Forutsatt at jeg syklet i sykkeltøy (og det gjør jeg til jobben) så hadde jeg stilt opp søkkvåt. Og sånn passe blid, antakelig.
![]() |
#8 |
Har ingen tittel
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Jeg sykler i helt vanlig tøy, og sykkelen er en el-sykkel, så våt blir jeg bare hvis det regner. Jeg ser for meg at jeg bare biter i det sure eplet og sykler, og etterpå ler jeg av det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Litt avhengig om avkommet hadde hatt regntøy på skolen. Om han ikke hadde hatt det, så hadde jeg nok syklet helt hjem og så hentet bilen.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Denne tråden får meg til å lure på om jeg burde stikke tidlig fra jobb og sykle hjem før det begynner å pøsregne her.
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: [Plutselig styrtregn]Hva hadde du gjort?Jeg hadde syklet og blitt våt. :en slags bergenser:
![]() |
#12 |
Har ingen tittel
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Jeg er litt i fornektelsesfasen. Jeg må dra om 15 minutter, og følger intenst med p åYr sitt radarbilde. Akkurat nå ble det jammen opphold igjen. Det er lov å håpe at dett var dett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har ingen tittel
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Dette går så fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Jeg hadde syklet og blitt våt. :snodig regnværselsker:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Skal du overvære pianotimen? Jeg blir uhorvelig frossen av å sitte/stå stille med vått tøy, så i så fall hadde jeg hentet bilen.
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?
Det var det jeg og tenkte. Skal du bare levere og så sykle hjem, hadde jeg stilt våt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Blir ungen våt av å sitte på med deg til pianotimen? I så fall hadde jeg syklet hjem etter bilen først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har ingen tittel
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Nå er jeg på pianotime , bare middels våt. Vesla har regntøy på SFO, så hun er tørr. Det er sommervarmt ute, så det er egentlig ikke noe problem, det hele. Det verste er å grue seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Pianotime som ungene må følges på kl 14:15 på en hverdag?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Plutselig styrtregn] Hva hadde du gjort?Hentet bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|