|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?Vi kjenner ikke paret spesielt godt, har ikke vært hjemme hos dem, og vet dermed ikke hvordan smak de har på interiørfronten. Blomsterbukett eller vinflaske er ikke aktuelt.
![]() |
#2 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?Vi ga en fin glasskål til sønnen til naboen da han giftet seg. Noen en alltid får bruk for, og som passer uansett hvilke interiør en har. Selv fikk vi en hadeland vannkaraffel da vi giftet oss, enkel og ren i stilen, og vi har brukt den hver dag de 6 årene vi har hatt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?
Vannkaraffel var en god idé. Takk!
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?En helt enkel, vanlig hvit duk får de fleste også bruk for. Om ikke annet for å dekke kaffebord når bestemor skal komme. Et OK ullteppe i en nøytral farge er kanskje også innenfor hva som kan være en oppmerksomhet? Ellers synes jeg vannkaraffelidéen var god.
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?Den gaven vi har brukt mest er en helt enkel, men fin, vannmugge.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?Jeg ville kjøpt noe på ønskelista. Det vet man at de vil ha. De fleste har noe i alle prisklasser på ønskelista si.
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?
Jeg tror i grunnen ikke at paret har en ønskeliste en gang ...
![]() |
#9 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten oppmerksomhet til brudepar. Hva gir vi?Eva Solo sin vannkaraffel er fin, syns jeg.
![]() |
|
|