Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hagesofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-14, 14:02   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Hagesofa

Hvilken hagesofa har dere? Bruker dere den mye, har dere spisemøbler og eller spiser dere i sofaen og hva med vedlikhold?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:11   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har denne, men hjørnesofa og lysere puter (og så mangler vi svømmebassenget):



Kjempefornøyd. Brukes hver gang vi får et glimt av sola. Vi har spisebord og stoler et annet sted, men spiser ofte frokost/brunch i sofaen, siden spisebordet ikke har morgensol.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:14   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har denne fra netthandelen.no:



Den er så og si i daglig bruk fra april til september. Utrolig god å både sitte og ligge i. Vi har i tillegg bord og benker i tre som brukes om vi skal spise.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:21   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Jeg har hjemmesnekra pallesofa med to billige ikea-stoler:


I tillegg har jeg spisebord med benk og stoler hvor vi spiser. Sofaen brukes definitivt mest til avslapping.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:26   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har denne Veldig fornøyd da vi kan sette den opp den veien vi vil.
http://www.skeidar.no/produkter/huk-loungesett
Den er ny så foreløpig har vi ikke brukt den så mye men den er god å sitte i.
Vi har et annet bord som vi tenker bruke når vi skal spise.
http://www.skeidar.no/produkter/huk-loungesett

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:27   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har to ulike typer (veranda oppe og nede), en med 3-seter + 2 stoler fra Smart Club (kostet 8000) og en annen fra Skeidar som er modulbasert (kostet vel bortimot 10.000 til sammen, på tilbud). Fornøyd med begge.

Den fra Skeidar heter Nice, kan bygges i mange varianter.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 16:07   #7
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagesofa

Her er vår sofagruppe. Kjøpt hos Viddals Hagesenter utenfor Ålesund
Brukes flere ganger i uken. Hagemøblene er i rundflettet kunstrotting, og har overbygg på terrassen, så minimalt med vedlikehold

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Hagemøbler.jpg (54,4 KB, 98 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 16:09   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har denne. Den er helt genial til vårt bruk, særlig siden den har høyt bord. Vi har bodd på verandaen siden vi kjøpte den i midten av april.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 17:57   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har denne. Den er helt genial til vårt bruk, særlig siden den har høyt bord. Vi har bodd på verandaen siden vi kjøpte den i midten av april.

Vi har også denne, og jeg elsker den! Elsker!! Den er perfekt! Og nydelig å sitte i. Står under tak, og brukes hele tiden. Eneste dumme er at den har mange puter (13), og bare 6 passer i putekassen, så resten ligger inne, og fet er ikke alltid jeg gidder å bære sju puter ut. Det er genialt med spiseplass og sofaplass i ett. Vi hadde ikke lyst å ha begge deler, to steder på terrassen.

Jeg virkelig elsker den!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 17:59   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Vi kjøpte en stor putekasse også. Jeg elsker den også, den er helt magisk bra! Her står den også under tak og det gjør at vi kan bruke den når som helst. Jeg angrer absolutt ikke på investeringen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:00   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Det vil si, det er jo ikke den, ser jeg nå. Vår heter Lyon og er fra plantasjen. Men den ser helt lik ut, kanskje vår er litt lysere.

Milano er sofaen vi har i stua. Fra Bolia.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:01   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi kjøpte en stor putekasse også. Jeg elsker den også, den er helt magisk bra! Her står den også under tak og det gjør at vi kan bruke den når som helst. Jeg angrer absolutt ikke på investeringen.

Hvor stor putekasse? Og pris? Jeg ser ikke for meg at vi finner en som er stor nok. Og mannen nekter å bruke flere tusen på en putekasse.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:03   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

http://www.plantasjen.no/sortiment/d...belgruppe-lyon

Denne. Vi betalte en hel del mer i fjor, ser jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:05   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Den ser jo veldig lik ut. Vi kjøpte denne putekassa. Der er det plass til alle putene (og ikke en fyrstikk mer). Selv jeg som synes putekasser er djevelens verk og det styggeste møbelet ever lever greit med denne. Jeg tror prisen gjenspeiler kvaliteten, for den er virkelig solid og god.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:14   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagesofa

Vi har hjørnesofa som brukes mye, sitter i den nå. Den er superdeilig å slange seg i, leser bøker, surfe på iPad og storkose oss. Den står i en paviljong. Har spisemøbler i tillegg.

Dette er sofaen vår: http://www.mobelringen.no/hagemobler...er/havana.html

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor stor putekasse? Og pris? Jeg ser ikke for meg at vi finner en som er stor nok. Og mannen nekter å bruke flere tusen på en putekasse.

Vi har kjøpt møbeltrekk, tar det på når sofaen ikke er i bruk. Deilig å slippe opp og ned med putene. Kjøpte på Maxbo for rundt 500.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 18-05-15 kl 12:18.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:14   #16
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagesofa

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den ser jo veldig lik ut. Vi kjøpte denne putekassa. Der er det plass til alle putene (og ikke en fyrstikk mer). Selv jeg som synes putekasser er djevelens verk og det styggeste møbelet ever lever greit med denne. Jeg tror prisen gjenspeiler kvaliteten, for den er virkelig solid og god.

Samme putekasse som vi har! Alle putene går nedi, også ett par pledd mener og huske den kunne topplastes med 350kg. Det sier jo litt om hvor solid den er

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:17   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagesofa

Møbeltrekket vi har: http://www.maxbo.no/Produktkatalog-B...FaMSwwodcFMA0w

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:28   #18
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagesofa

Apropo putekasse!
Samboeren var ute av huset når jeg monterte den, og eldstejenta voknet. Vi kunne da ikke la en slik mulighet gå fra oss!

https://www.facebook.com/photo.php?v...8990044&type=3

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:29   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den ser jo veldig lik ut. Vi kjøpte denne putekassa. Der er det plass til alle putene (og ikke en fyrstikk mer). Selv jeg som synes putekasser er djevelens verk og det styggeste møbelet ever lever greit med denne. Jeg tror prisen gjenspeiler kvaliteten, for den er virkelig solid og god.

Takk! Enig ang putekasser. Men må jo ha noe. Har vurdert trekk, men forkastet det.

Får jeg virkelig alle putene oppi på 570 liter? Hm. Skeptisk. Men må se den, kjrnner jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 18:31   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagesofa

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Apropo putekasse!
Samboeren var ute av huset når jeg monterte den, og eldstejenta voknet. Vi kunne da ikke la en slik mulighet gå fra oss!

https://www.facebook.com/photo.php?v...8990044&type=3

Haha!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no