|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Brent kvinne søker solkremLykkelig over å være ferdig med to eksamener slang jeg meg ut i hammocken i går i stort sett bare truse og t-skjorte, leste en bok mens sola skinte og vinden luftet, og jeg merket ikke at jeg ble brent før det var for sent. Tenkte liksom ikke at sommeren var begynt helt ennå. Iddjåt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremJeg liker Piz Buin veldig godt, men den lukter litt. (For meg lukter den strand i Sør-Afrika, så det er gode assosiasjoner. Skjønner godt om andre synes den lukter "feil".)
![]() |
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremVi fikk anbefalt en spray når vi dro til Thailand. Skulle holde med en spray pr dag. Jeg blir veldig lett brendt, ufattelig lett, men denne holdt! Husker ikke navn, men hvit boks med et stripemønster i orange, gult, rødt, brunt tror jeg...?
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremJeg sverger til Piz Buin allergy, og synes den lukter akkurat slik solkrem skal lukte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
med tunga på styret
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremCliniderm skal ha kommet med en ny serie, hvor du smører på og så sitter den hele dagen. Hvordan den er mht lukt og farge vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremCliniderm fra apoteket er helt uovertruffen, synes jeg. Lukter ingenting, lett og fin i konsistensen, har aldri hørt om noen som ikke tåler den - og den er ofte på tilbud.
![]() |
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremMary Kay sine solkremer er uten parfyme (bortsett fra selvbruningskremen da, som faktisk lukter godt selv når den får effekt, noe som ikke er veldig vanlig med selvbruningskremer), og den på solfaktor 30 er fin og myk å smøre på. Den på 50 er litt tykkere og vanskeligere, men de blir muligens det når man kommer opp i så høy faktor. I tillegg er aftersun til MK veldig deilig og kjølende geleaktig slik at den ikke er vond å ta på solbrent hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremMe brukar stort sett Cosmica sin. Apotek-vare som er billig, parfymefri, lett å smørje ut og beskyttar greit.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremJeg gjorde det samm |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
blid
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremJeg liker godt Piz Buin og Cliniderm. Begge er greie å smøre ut, men Piz Buin har kanskje litt mye lukt. Pix Buin er på tilbud på Cubus nå, tror jeg.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brent kvinne søker solkremLa rosche posay over hele linja her. Lukter ikke, setter ikke flekker og funker for en sensitiv gjeng.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Brent kvinne søker solkrem
Vi liker også disse og er eneste som tåles av atopikereren. Det kjipe er prisen. På grunn av pris bruker jeg Vichy til meg selv og så bruker ungene la roche posay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Ja, enig. Og den dekker kjempegodt selv om den er lett og fin å smøre ut. And I should know. :skylder pigment:
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
Apotek. Jeg har kjøpt til ungene der, i alle fall.
![]() |
![]() |
#19 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Det bruker vi, også.
![]() |
#20 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Hæ? Det er jo helt samme prisklasse? Vichy er som den parfymerte versjonen av LRP i mine øyne. Vitusapotekene har forresten rabatter på solkremer fra begge disse merkene nå. Jeg bruker gjerne faktor 50+ til ansiktet og 30 ellers, og pris er gjerne rundt 200 kroner pr. produkt.
![]() |
|
|