Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brent kvinne søker solkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-14, 09:17   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brent kvinne søker solkrem

Lykkelig over å være ferdig med to eksamener slang jeg meg ut i hammocken i går i stort sett bare truse og t-skjorte, leste en bok mens sola skinte og vinden luftet, og jeg merket ikke at jeg ble brent før det var for sent. Tenkte liksom ikke at sommeren var begynt helt ennå. Iddjåt. Så i dag er det innedag med rydding og matlaging.

Vel, jeg er rosa her og der og det roer seg ned, men sånn går det jo ikke an å holde på. Har sendt med all fjorårets solkrem med sønnen som er i Afrika, og må kjøpe nye. Jeg blir sjelden fornøyd med solkremene jeg kjøper, så hvis noen kan anbefale meg en bra så tusen takk.

1. Må ikke sette gule flekker på alle de hvite sommerklærne mine.
2. Må ikke lukte sterkt og ekkelt.
3. Må ikke være tykk og fet og klissete så man fremstår som en skinnende blank pølse i timevis etterpå.
4. Må ikke koste 500 for 50 ml.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 09:40   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brent kvinne søker solkrem

Jeg liker Piz Buin veldig godt, men den lukter litt. (For meg lukter den strand i Sør-Afrika, så det er gode assosiasjoner. Skjønner godt om andre synes den lukter "feil".)

Jeg tror aldri jeg har blitt solbrent med den på. Nå kjøper jeg Allergy 15 SPF eller hva det heter. Aftersun fra samme merke er også bra.

Gammel 30-05-14, 09:47   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk anbefalt en spray når vi dro til Thailand. Skulle holde med en spray pr dag. Jeg blir veldig lett brendt, ufattelig lett, men denne holdt! Husker ikke navn, men hvit boks med et stripemønster i orange, gult, rødt, brunt tror jeg...?

Gammel 30-05-14, 09:48   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

P20 heter serien!

Gammel 30-05-14, 09:50   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også egentlig Piz Buin, men har begynt å synes at den lukter litt for mye. Det til tross for at den assosieres med middelhavsstrender.

Gammel 30-05-14, 10:00   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg sverger til Piz Buin allergy, og synes den lukter akkurat slik solkrem skal lukte.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:01   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Cliniderm skal ha kommet med en ny serie, hvor du smører på og så sitter den hele dagen. Hvordan den er mht lukt og farge vet jeg ikke.

Jeg liker piz buin selv, og sverger til faktor 30. Var ute på langtur forrige søndag. Det ble varmt og jeg tok av løse ermer. Fartsvind gjorde at jeg ikke merket at jeg var brent før jeg var hjemme. Knall rød og hoven. Nå begynner det å roe seg.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:02   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cliniderm fra apoteket er helt uovertruffen, synes jeg. Lukter ingenting, lett og fin i konsistensen, har aldri hørt om noen som ikke tåler den - og den er ofte på tilbud.

Gammel 30-05-14, 10:05   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mary Kay sine solkremer er uten parfyme (bortsett fra selvbruningskremen da, som faktisk lukter godt selv når den får effekt, noe som ikke er veldig vanlig med selvbruningskremer), og den på solfaktor 30 er fin og myk å smøre på. Den på 50 er litt tykkere og vanskeligere, men de blir muligens det når man kommer opp i så høy faktor. I tillegg er aftersun til MK veldig deilig og kjølende geleaktig slik at den ikke er vond å ta på solbrent hud.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:08   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me brukar stort sett Cosmica sin. Apotek-vare som er billig, parfymefri, lett å smørje ut og beskyttar greit.

Gammel 30-05-14, 10:15   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjorde det samm

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:26   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker godt Piz Buin og Cliniderm. Begge er greie å smøre ut, men Piz Buin har kanskje litt mye lukt. Pix Buin er på tilbud på Cubus nå, tror jeg.

Gammel 30-05-14, 10:32   #13
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

La rosche posay over hele linja her. Lukter ikke, setter ikke flekker og funker for en sensitiv gjeng.

Gammel 30-05-14, 10:36   #14
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 50
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Soltan (spray) som jeg kjøper hos Boots er min favoritt.

Gammel 30-05-14, 10:38   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

La rosche posay over hele linja her. Lukter ikke, setter ikke flekker og funker for en sensitiv gjeng.

Vi liker også disse og er eneste som tåles av atopikereren. Det kjipe er prisen. På grunn av pris bruker jeg Vichy til meg selv og så bruker ungene la roche posay.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 10:42   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

La Roche Posay, er det apotek eller parfymeri?

Gammel 30-05-14, 11:07   #17
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Cliniderm fra apoteket er helt uovertruffen, synes jeg. Lukter ingenting, lett og fin i konsistensen, har aldri hørt om noen som ikke tåler den - og den er ofte på tilbud.

Ja, enig. Og den dekker kjempegodt selv om den er lett og fin å smøre ut. And I should know. :skylder pigment:

Gammel 30-05-14, 11:18   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

La Roche Posay, er det apotek eller parfymeri?

Apotek. Jeg har kjøpt til ungene der, i alle fall.

Gammel 30-05-14, 11:22   #19
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Det bruker vi, også.

Gammel 30-05-14, 11:24   #20
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Vi liker også disse og er eneste som tåles av atopikereren. Det kjipe er prisen. På grunn av pris bruker jeg Vichy til meg selv og så bruker ungene la roche posay.

Hæ? Det er jo helt samme prisklasse? Vichy er som den parfymerte versjonen av LRP i mine øyne. Vitusapotekene har forresten rabatter på solkremer fra begge disse merkene nå. Jeg bruker gjerne faktor 50+ til ansiktet og 30 ellers, og pris er gjerne rundt 200 kroner pr. produkt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.