|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
TrampolinestørrelseJeg skal kjøpe trampoline til ungene våre. Jeg vil ha den i et hjørne der vi ikke er veldig mye. Jeg har målt og funnet ut at jeg strengt tatt kan få plass til det meste av trampoliner der, men at de største nok vil se litt voldsomme ut.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: TrampolinestørrelseJeg innbiller meg at vår er rundt 3,7, og jeg synes den er akkurat passe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: TrampolinestørrelseVår er 4,3 og den er diger. Vi tillater bare to av gangen på den uansett (vi har jo ungdommer også og de monner litt, men regelen må være lik ...), så 3,7 hadde holdt i bøtter og spann. En trampoline ruver veldig i terrenget, så jeg hadde nok kjøpt en mindre hvis jeg skulle handlet nå.
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TrampolinestørrelseVille hatt den største mtp utfoldelse. Vi har hatt 4,3 og ville ikke hatt mindre.
|
|
|
#7 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trampolinestørrelse
Jeg tror det er den det gutta har også. Ville ikke hatt mindre.
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: TrampolinestørrelseVi hadde en som var 3,7 eller 3,9, og den var egentlig i minste laget for større unger. Mine to var 8 da vi kjøpte den, men Frøkna var allerede da nesten 1.60. Hun følte det ble for trangt til annet enn å hoppe opp og ned, selv når hun var alene på trampolina.
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: TrampolinestørrelseDu må nok ha 4,2 - mine gutter er i alle fall storfornøyd med den!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: TrampolinestørrelseUsikker på hva jeg har, var barnas far som kjøpte den (og jeg har overtatt den, det er jo her de er 99 prosent av tiden). Den står i et hjørne. Det er ikke den største i alle fall, men den er heller ikke liten. Kan måle i morgen, jeg.
|
|
|
#12 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TrampolinestørrelseMed fire gutter trenger du 4,3.
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: TrampolinestørrelseVi har 4.3 og det er helt passe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: TrampolinestørrelseBlir aldri for stort, spør du meg. Vi har 3,8 og den er passe, men større hadde ikke vært feil det heller. Viktigere med god sprett enn super-størrelse btw. Det er 4 trampoliner i nabolaget vårt, men det er stort sett bare vår som brukes - og der blir det ofte kø (Berg Champion). Biltema-trampoliner o.l. får visstnok dårlig sprett relativt fort - og da mister ungene interessen.
'08, '12 Sist redigert av Moia : 05-06-14 kl 00:12. |
|
|
|
![]() |
|
|