|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Skap over sengJeg skal sette garderobeskap på siden og rundt senga. På siden ønsker vi pax med bergsbo dør, men over sengene, hva bruker vi der? Metod? Men disse får jeg da ikke med bergsbo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skap over seng.Jeg ville uansett brukt samme stammer/dører over alt. Veldig synd at man ikke får korte stammer i Pax lenger.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Skap over seng.Vi hr kjøkkenskap fra ikEA over sengene, det er underskap. Samme dybde som Pax. Våre begynner å bli noe. Nå begynner det å bli noen år siden vi satte dem opp og mannen har satt finer på dørene så vi har samme treverk på alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Skap over seng.Jeg har mikrobølgeovnskap over en seng. Overskap for kjøkken, Ikea. Da er det en åpen hylle nederst (for mikrobølgeovn eller bøker som jeg heller har valgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Skap over seng.
Det er type slikt skap vi har også, men vårt er slikt man har/hadde over kjøleskap. Kanskje 60x60. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|