Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vis meg kort frisyre med krøller!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-14, 15:55   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vis meg kort frisyre med krøller!

Trenger insp. på kort frisyre med krøller. Vis meg bilder!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-14, 18:47   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg kort frisyre med krøller!

Jeg syns Ipek Mehlum (skuespiller i teater Manu) har hatt flere utrolig flotte frisyrer. Fellestrekket har vært lagt på toppen slik at krøllene faller litt hit og dit, og veldig kort bak og på sidene. Finner ikke de beste bildene, men du får kanskje et inntrykk?

http://images.bwwstatic.com/headshots/370542sm.jpg
http://www.google.no/imgres?imgurl=h...tart=0&ndsp=27
https://pbs.twimg.com/profile_images...52_bigger.jpeg

Gammel 07-06-14, 19:36   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Det spørs hvor kort og hvor mye krøller da.

Gammel 07-06-14, 19:44   #4
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kan være alle de tre lengdene GinaK.

Gammel 07-06-14, 22:54   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg har kort hår, bob i nakken, og viss eg hadde klart å style det ordentlig, hadde det vore slik som ho til venstre. Eg er særs nøgd med sveisen min.

Gammel 08-06-14, 00:30   #6
Christa

Christa sin avatar

Standard

Får ikke lagt inn bilde. Men denne liker jeg, kan den passe med helt lyst hår? http://moderne-frisyrer.com/frisyrga...rollete-har-61

Gammel 08-06-14, 00:53   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har overhode ikke noe i denne tråden å gjøre, jeg har rettere hår enn en halen til en hest. *drømmer om krøller*

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 02:56   #8
Christa

Christa sin avatar

Standard

Ingen flere med tips og bilder? I morgen må jeg ha bestemt meg.

Gammel 14-06-14, 09:25   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at en skrådd bob kan være fin med krøller, jeg får ikke lenket til enkeltbilder, men se i denne oversikten her: http://www.latest-hairstyles.com/curly/bob.html

Det "bakfra"-bildet på "assymetrical sass" viser litt hva jeg mener. Kort i nakken, og krøllete lengder framover.

Gammel 14-06-14, 10:26   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers har Charlize Theron mange fine sveiser

Gammel 14-06-14, 20:17   #11
Christa

Christa sin avatar

Standard

Det blev kort, klipt opp i nakken og klipt så jeg kan ha det både som veldig kort bob eller ta det bak ørene og se kortklipt ut. Fornøyd.

Gammel 14-06-14, 20:19   #12
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vi se?

Gammel 14-06-14, 22:51   #13
Christa

Christa sin avatar

Standard

Her har jeg dratt det bak ørene.

Sist redigert av Christa : 15-06-14 kl 20:19.
Gammel 14-06-14, 23:23   #14
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Så fint! Og det så luftig ut i sommervarmen!

Gammel 15-06-14, 08:51   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Flott! Det kledde du.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 11:46   #16
Christa

Christa sin avatar

Standard

Tusen takk! Godt å få det bort fra nakken nå i sommer.

Gammel 15-06-14, 12:09   #17
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig flott! Jeg visste ikke at du hadde krøller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-14, 16:40   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.