|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Langhelg - England countrysideVet det er mange her som har gjort slike turer.
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langhelg - England countrysideSussex. West eller East. Jeg bodde et år på landet like nord for Brighton, men lenge siden, altså Da får man litt by, men også bondelandet. Samt greit vær. Og en times tid opp til Gatwick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langhelg - England countrysideEnig i at Sussex er glimrende, spesielt om man flyr til Gatwick. Jeg anbefaler Lewes på det varmeste, utrolig koselig liten by.
![]() |
#4 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Langhelg - England countrysidePeak District er nydelig, men innebærer noe lenger kjøring fra f.eks. Gatwick eller Stansted. Nærmeste ville nok være Stansted tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Langhelg - England countrysideJeg anbefaler Clun. Fantastisk liten by. Jeg kan sende link til den fantastiske cottagen vi leide om du vil. Fint sted å ha som base, blant annet kan dere nye afternoon tea i det som ble kåret som "England's best tea romm off the beater track". Clun selv har en fantastisk pub med herlig lokalt øl, god mat og ekte landsbystemning. Kan gi mer info om du er interessert. Lett å komme seg dit fra Birmingham. Vi dro fra Stansted, men det er for langt egentlig.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Langhelg - England countrysideTakk for tips. Det ble bråbestemt at vi reiser til Bilbao i stedet, blir nok bra det også. Men det blir definitivt England en gang senere.
![]() |
|
|