Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-07, 14:47   #1
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en barnevogn

Jeg synes denne jungelen er særdeles vanskelig å finne fram i, så håper på litt hjelp av erfarne FP ere.

Jenta kommer i september, så jeg trenger vel litt stor bag? Vil ha både bag og sportsdel. (Har ikke helt skjønt forskjellen på kombi og duo.) Understellet må ikke være for tungt har jeg blitt anbefalt. (Hva er tungt?) Vi er ganske like i høyde så trenger ikke regulerbart styre. Vognen kommer vel til å brukes en god del i butikker og andre trange steder, men også på søndagsturer på grus osv. Er litt bekymret for at kombi/duo vogner skal ha for liten bag?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 14:51   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Kombi- bag som står i sportsdelen.
Duo - 2 forskjellige deler, bag og sportsvogn.

Det vil i så fall være kombivogner som har "liten" bagdel, en duo-vogn vil som regel holde til barnet ikke lenger ønsker å ligge.

Jeg anbefaler svingbart forhjul dersom du skal trille i by. Det finnes flere vogner som har dette, noen har to, noen har fire. Det er mest opp til deg hva du ønsker.

Hadde jeg valgt på nytt, hadde jeg valgt en bagvogn for det første halve året, og deretter gått over på en sportsvogn.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:01   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Tja, kanskje TFK joggster twist? Stor bag, lett understell og tar liten plass i butikker og har svingbart fremhjul.



Bagen er på størrelse med simo sin bagvogn som er noe av det største som er. veldig greit når man skal ha den over vinteren.

Jeg hadde egentlig veldig lyst på denne, men av en eller annen grunn fikk sambo meg over på Bebe comfort sin High trek vogn. Fordi sittedelen på denne kan vendes. Vet ikke om jeg er glad eller ikke for det. Kan godt være jeg bytter den ut etter hver med en TFK vogn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:06   #4
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Tja, kanskje TFK joggster twist?

Pris?

Kjære er skeptisk til 3 hjulingene fordi han så en som holdt på å velte. Men det er vel forskjell på hvor stabile de er?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:12   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Det aller beste er å gå fra butikk til butikk og finne ut hva du liker. Og ikke høre bare på de som jobber i én butikk. Det er forskjellige ting som er viktig for hver enkelt. Selv var jeg avhengig av en lett bag jeg kunne bruke lenge og som var lett å få med seg, siden jeg bodde i 4. etg. uten heis. Jeg endte med en Teutonia med softbag, og betalte med at den er en forholdsvis tung vogn - men det var mindre viktig for meg. Jeg var sjeleglad for at jeg ikke hadde valgt en OTH da jeg prøvde puddingen min i den 3 mnd gammel, for da var bagen for trang for ham. Men andre er kjempefornøyd med den; den er lett og god å kjøre.

Buggisen er veldig poppis, og den ser ut til å ha mange gode egenskaper. Men jeg er fremdeles bittelitt skeptisk til hvordan den funker på vinterføre - det kan sikkert noen andre her svare deg på.

De to siste fødevenninnene mine har valgt TFK med svingbart forhjul og er kjempefornøyde. Den kom litt dårlig ut i Aftenpostens test.

Også er det jo også snakk om hvor mye penger du har lyst til å bruke. Du får vel mer for pengene hvis du velger en tradisjonell 4-hjuling enn de mer "fancy" vognene. Gitt at du ikke blir bitt av basillen og ønsker å skifte den ut uansett. Da er vel annenhåndsverdien atskillig bedre på OTH og Buggis.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:13   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Å velge vogn kan være veldig vanskelig, ja. Men jeg vil anbefale at du setter deg ned og tenker over hvilke kriterier som er viktig for deg, og så undersøke vogner. Viktige elementer du må/bør tenke over er:

  • Bagstørrelse
  • Tre eller fire hjul
  • Svingbart eller ikke
  • Vendbar sportsdel
  • Skal den mye inn og ut av bil? Da er vekt og størrelse sammenslått viktigere enn om den ikke skal i bil.
  • Bilstol på vognunderstell? Samme kriterie som for punktet over, bruker du bil mye er det viktigere enn ellers.
  • Pris
  • Bybruk? Tur i skog og mark? Vinterbruk?
  • Full liggestilling på sportsvognen eller bare hvilestilling?
Vi har TFK, men bare som sportsvogn. Vi begynte å bruke den da lillesøster var for stor for baggen uansett. Det er et minus at den ikke kan vendes, jeg ser klart at det kunne vært en fordel til tider. Den er også stor, praktisk for oss som får store barn, men ikke så nødvendig om man er liten av vekst. Niesen min ville omtrent drukne i en så stor vogn. Storebror på 110 cm får fortsatt plass i den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:19   #7
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Ok. Har dere noen tips til butikker som har et ok utvalg i oslo og omegn?
De få jeg har vært innom synes jeg har stusselig utvalg.

Pris har vi ikke tenkt så mye på fordi jeg ikke aner hva som er normalt. Men tenkte kanskje kjøpe i sverige, men må bestemme oss for hvilken først.

Og disse 3 hjulingene er trygge altså?

Det er forresten også et problem at vi ikke vet hva slags bil vi skal ha enda. Så aner ikke hvor stort baggasjerommet vil bli.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:19   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Prisen er vel litt stiv i Norge rundt en 8000 for alt. Men veldig mange bestiller den fra babyjungle.nl de er raske på levering og mye finere pris

Det at den kom dårlig ut i Aftenposten sin test tar ikke jeg så tungt.. det var 4 eller 5 foreldre som sa sin mening.. og de hadde 5 vogner å velge mellom.. hadde man spurt 5 andre foreldre hadde den kansje vunne..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:25   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Barnas hus på Alnabru, Fru Lyng (gjerne på CC Vest), Babyshop og Barnevognhuset i Ullevålsveien - da har du fått med deg de fleste modellene som selges i Norge, tror jeg.

Det er klart billigere å kjøpe på nettet, men selv synes jeg service og rask reklamasjon også er et viktig poeng. Nå er jeg ekstremt lite nevenyttig, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:26   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Trehjulingene kan være litt mer ustabile enn en firhjuling, man kan ikke vinne på alle områder. Men man lærer seg å håndtere en trehjuling og hvilke begrensninger den har rimelig kjapt. Jeg har hatt trehjuling i snart fire år nå, og har aldri vært i fare for å velte vognen. TFK-vognen snur på en femøring, og det er utrolig praktisk.

Jeg vil anbefale en tur på Fru Lyng, Babyshop, Barnevognhuset Rudo og Barnas Hus. De tre første har butikker i Oslo sentrum, men Barnas Hus er på Alnabru eller Slependen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:27   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

du må innom babykos i sandvika og for å få med alle modellene, de er de eneste som selger min vogn i Norge ihvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:32   #12
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Isolde: Hva er det for en vogn? Har sett den sånn på gaten og likte veldig godt den runde bagen. Pris? Stor/liten i bagen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:56   #13
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Det er en Bebe comfort high trek. bagen er 76cm tror jeg.. så liten i forhold til andre duo vogner.

Den er også ganske dyr, vi betalte 6500 for bag og sportsvogn og bilstol som alle passer på understellet.

Vi valgte den fordi vi ville ha et veldig lett understell som hadde vendbar sitte del. Og jeg ønsket ikke quinny vogn.

Synest kansje sittedelen er litt åpen, får se hvor fornøyd jeg kommer til å bli når vognen faktisk blir tatt i bruk om ca 1 måned.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 15:58   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Bebe Comfort selger tydelgvis veldig bra i byen mellom de syv fjell, det kryr av dem. Det er vel gjerne et godt tegn.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 16:00   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg elsker min Quinny 3XL Comfort. Men hver vogn til sitt bruk, den er genial i forhold til MINE behov, mens andre synes den er håpløs. Rare menneskene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 17:11   #16
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg vil anbefale deg å lage deg en liste over hva som er dine vognbehov og deretter velge vogn.

Skal du gå mye i byen? Eller i mer "ulendt" terreng? Hvor lenge synes du at barnet bør ligge i bag? Er det greit at babyen bare kan trilles med ansiktet vendt fra deg når det har vokst ut av bagen? Hvor viktig er vekten? Skal du løfte vognen mye ut og inn av bil, av og på buss osv.? Trenger du bagen til noe annet enn "bare å ha den på vognen" (duobag'er er større og også tyngre enn kombibag'er)?

Les på nettet, sjekk ut ulike produsenters hjemmesider, hør på andres erfaringer og gjør deg opp din egen mening.

Jeg kan i hvert fall bare anbefale å velge vogn ut i fra egne behov fremfor hva "alle" synes er poppis og kult. Noen ganger sammenfaller sikkert de to tingene, men ikke alltid. Da vi kjøpte vogn til poden i 2002 kjøpte vi en vogn som var veldig trendy da, men erfarte raskt at vi burde valgt noe ganske annet ut i fra vårt behov.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 17:18   #17
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Om jeg hadde fått barn i september hadde jeg gått for en brukt og billig bagvogn i starten, og så kjøpt OTH til våren. Jeg synes bagen til OTH er for liten for et høst-/vinterbarn, men det er en genial sportsvogn. Det eneste aberet er at den er litt for lang sammenlagt.
(Men å få en førstegangsmor til å kjøpe brukt vogn er kanskje ikke noe å tro på? )

Forøvrig signerer jeg selvsagt innleggene omm at du bør definere dine egne behov. Da jeg fikk min førstefødte syntes jeg det var vanskelig - jeg ante jo ikke hva vi gikk til! Med nestemann var det mye lettere. Et tips bare: Husk at når du prøvetriller vogner på linoleumsgulv i butikken så er det mye lettere enn i oppoverbakke på grusvei med 8 kg baby oppi.

Lykke til!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 17:20   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.


(Men å få en førstegangsmor til å kjøpe brukt vogn er kanskje ikke noe å tro på? )


Jeg hadde brukt til Førstemann. Da jeg ble gravid igjen var jeg fast bestemt på at DENNE gangen skulle jeg ha splitter ny vogn som jeg skulle håndplukke selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 18:05   #19
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Etter 3 barn og mange vognerfaringer har jeg kommet til at jeg ville valgt slik om jeg skulle valgt på nytt:

Stor og god bagvogn til de første 8-9 månedene. God plass til barnet og pose og det hele. Kan gjerne kjøpes brukt.

Deretter ville jeg investert i en TFK twist eller annen 3-hjuling med svingbart fremhjul og lang liggelengde.

(grunnen til at jeg ikke ville hatt bagen til tfk er at jeg syns kalesjen virker så utrolig lite lun, og det passer dårlig i kaldt innlandsklima - og med barn som sover ute året rundt).


Sist redigert av Erica : 22-05-07 kl 11:55. Årsak: trykkleif - invistert-investert
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 23:35   #20
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg ville også kjøpt en brukt dypvogn/bagvogn og kjøpt ny sportsvogn. Nesten alle jeg kjenner kjøper ny sportsvogn uansett. Du kommer til å vite mye mer om hvilken type vogn som passer for dere når nurket er noen måneder, og da kommer du antakelig til å bli mer fornøyd med sportsvognen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no