|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Ja, hva anbefaler dere? 10-åringen det gjelder er keen på Eifeltårnet, jeg kanskje mer keen på Roma fordi jeg elsker den byen mest... Men det er hennes gave, da.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Jeg ville valgt Roma, og begge ungene mine ville valgt Paris, og jeg ville latt dem bestemme om det var deres gave.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Hva gjør man i så fall i Paris med en 10-åring (som ikke liker å shoppe?)
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Hun vet ikke sitt eget beste, isen i Roma er jo mye bedre enn alt annet i Paris. Og så er Roma så stas fordi man kan gjøre byen til fots! Jeg ville gått for Roma. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Hva liker hun, da? Her fins det noe for enhver smak altså! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Det er ganske gøy å la dem bestemme (tilnærmelsesvis) alt. Min niåring var en skikkelig general som insisterte på minst fire store severdigheter pr. dag, den lille gærningen. Og hun klagde aldri over noe hun selv hadde valgt ut, uansett hvor slitsomt og/eller kjedelig det viste seg å være. (Dette var i London, som jo aldri kan bli feil uansett.)
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Jeg var i Paris med 11 åring og det var strålende. Vi var i Eiffeltårnet, i Louvre, i Musee d'Orsay og på Cite des Sciences som er vitenskapsmuseet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Vi var i Paris i fjor sommer i anledning tiårsdagen (eget ønske å se Eiffeltårnet). Eiffeltårnet var en stor opplevelse og generelt tror jeg Paris er en flott by for barn på den alderen. Det er flere fine tråder her inne om ting å gjøre i Paris med barn, masse gode tips!
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Takk for alle tips!
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Vi skal til Paris, i hvert fall.
|
|
|
#11 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?
Uforutsigbart. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Jeg hadde valgt Roma. Paris er møkkete også er det franskmenn der.
|
|
|
#13 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?Noen jeg kjenner var der i høstferien (uke 40) og da var det ganske kjølig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Paris eller Roma med 10-åring i høstferieuka?
|
|
|
|
![]() |
|
|