|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Jeg har så veldig , veldig lyst til å gi Poden en trampoline, men så er jeg usikker på hvor stor den bør være, og trenger man annet sikkerhetsutstyr enn sikkerhetsnettet? Er det store forskjeller på de forskjellige merkene? Hvor mye penger må jeg regne med å bruke?
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Vi har kjøpt en fra Extra Leker. Den kostet 2 200,- og funker brillefint. Sikkerhetsnett på innsiden av fjærene var viktig for oss. Det er denne
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Etter noen tråder her så har jeg blitt overbevist om å kjøpe en dyr en. Holdbarhet på fjærer, at den holder på spretten, var utslagsgivende. Og angst for knirking.
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Vi har en stor oval fra jumpking. Kostet ca 8000 med frakt. Tror den er 13,5 kvm.
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?4 meter rund, betalte 6.500,- for 7 år siden, Jumpking.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Eg betalte 2000 på Europris med nett. Standardstørrelse.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Tror vår er 3,3 meter og kosta 2500. Toysrus. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Vi kjøpte en på OBS i fjor med sikkerhetsnett i tillegg, det kom på noe over 2000. Tror den er 3,6 eller 3,8 meter. Funker veldig fint. I og med at det bare er ett barn hjemme nå, som antagelig ikke kommer til å bruke den så veldig mange år, tror jeg den holder fint. Hadde jeg hatt flere og litt yngre barn hadde jeg gått for en av de dyre, om jeg hadde råd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Jumpking, kostet 6000 kr. Rund, 4,3 m i diameter.
|
|
|
|
#13 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Vi kjøpte en på Coop Obs i fjor til rundt 2000,- . Tror den er 3,6. Angrer litt på at vi ikke kjøpte en oval fra Jumpking eller Hoppeeksperten. Har to turnjenter, og jeg ser at trampolinen er en viktig treningsarena for dem. Vi vurderer det fortsatt, så da må vi selge den gamle tenker jeg.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hva betalte dere for trampoline m/utstyr? Og hvor stor?Hva ville dere hatt, en rund på 3,7 meter eller en oval på 3x5-ish meter?
|
![]() |
|
|