|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Erfaringer med HTC One (M8)?Min HTC Desire HD er dessverre i ferd med å ta kvelden etter flere års hard bruk. Jeg er superfornøyd med den og har lyst på ny HTC. HTC One (M8) frister veldig. Er det noen FPere som har erfaring med denne? Og hva betyr egentlig de forskjellige modellene?
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?Sjekk amobil.no for nærmere info om de ulike modellene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?
Er du ikke fornøyd med den? Kom gjerne med erfaringer!
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?
Joa, men jeg hari kke så mye å sammenligne med siden jeg har hatt HTC så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?Jeg har kikket på noen tester, og det ser ut til å være en veldig bra telefon. Det er noe smårusk som kunne vært annerledes, men alt i alt virker den superfin.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?Jeg aner ikke hva modellen heter, men jeg har i hvert fall en HTC One, ny i fjor, og elsker den hemningsløst. God batterikapasitet, god skjerm, bra kamera, intelligent liten sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?Jeg har HTC M8 og er veldig fornøyd!
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med HTC One (M8)?Jeg har fjorårets modell og er veldig fornøyd med den. Lader den en gang om dagen. Godt kamera og bra lyd.
![]() |
|
|