|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliÅhh! London et par dager? Hva vil du ha? Varme? Storby? Shopping? Jeg hadde definitivt reist et varmt sted og slappet av på en strand med en god bok.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliTenker du i Norge eller utlandet? Hvis du tenker Norge, ville jeg nok dratt på spa, tror jeg. Utlandet - Amsterdam er jo superkoselig by, der ville jeg kost meg alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJa, Amsterdam er flott.
![]() |
#6 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliStrømstad Spa er jo ikke langt unna Oslo, der er det veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliGøteborg er også en utrolig koselig by! Bra shopping, mange parker hvor man kan sette seg på et pledd med en god bok og en flaske vin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJeg trenger ro og søvn, ja. Shopping og sånn er ikke viktig. Men jeg orker ikke å sitte i bil alene i 8 timer for å komme meg dit,så det må være en rask flytur eller en rask biltur unna. Så spa er egentlig det jeg trenger. Kanskje Farris Bad? Hvor i Sverige, Pepper?
![]() |
#10 |
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliEr det ikke spa og greit hotell i Kragerø? Aldri vært der, så jeg vet ikke hvordan det er, men flere skryter jo av det. Men det er vel gjerne et par timers kjøretur for deg.
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliLetsDeal, eller var det Groupon?, hadde nettopp sommertilbud på spahotellet ute i Eidsskog/mot Svenskegrensa. Rømskog? Hvis du vil være alldeles i fred og ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJeg ville ha flydd, bare for å ha garantert sommer ... Hva med Nice? Det er vel ca 3 timer og ingen transporttid fra flyplassen. Strand, sommer, evt Spa, cafe, god mat.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliStora Hotellet, Fjallbacka. Vestkysten i Sverige, vakkert landskap ro og fred og superkult hotell.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJeg tror jeg ville reist til Island og bodd på spahotell for voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJeg hadde reist til Berlin. Det er en diger by, men med veldig få mennesker. Du kan gå rundt i Tiergarten på en varm sommerdag og menneskemengden tilsvarer det samme som i Frognerparken på en regnvåt, kald novemberdag. Du kan dra i Hammam, det finnes masse kunst, kultur, mat og avslapping.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliJeg hadde pakket sekken og tatt toget til Finse eller noe og gått et passe stykke derfra.
![]() |
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i juliFinskogtoppen, Selma Lagerløf, Holmen fjordhotell, Farris Bad og Laholmen er alle bra spa-hotell med maks 2,5 times kjøretur fra Oslo.
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: Alenetur 2-5 dager i julihttp://m.groupon.no/deals/groupon-tr...g-spa/40681710 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|