|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Vi skal plutselig til London, og for å unngå å have på McDonalds (
|
|
|
#2 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?The Rainforest Cafe burde funke. Jeg har ikke spist der, men det er ihvertfall ikke McDonalds.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Vi hadde med guttungen på The Rainforest Cafe.
|
|
|
#4 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Rainforest café? Gourmet Burger Kitchen, kjede, men veldig gode burgere, barnevennlig.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Rainforest cafe har nok mat han liker. Spørsmålet er om det er barnslig. Min 12-åring syntes egentlig det var litt pinlig barnslig der, men han likte maten veldig godt. Og så likte han hard rock cafe.
|
|
|
#6 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?
|
|
|
#7 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Jeg synes du burde sjekke ut Rainforest Cafe.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Hawksmoor kan i hvertfall fungere på dagtid, da er det veldig uformelt og greit.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Rainforest er jo på en måte amerikansk kjedemat, men på en ganske grei måte. Jeg har bare spist der i Florida, men spiste da en veldig god fiskerett, og Hiawata syns det var flott med akvariene overalt. Barnemenyen var ultrakjedelig. Fiskepinner og sånn.
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Skulle kanskje sagt at Rainforest Café ikke funker. Sist vi prøvde, for tre år siden, var han redd lydene og mørket.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Maroush gardens/Maroush express kan kanskje være noe for dere? Libanesisk mat, tapas-ish. Veldig godt, uformelt, god service.
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Det er en kjede, men hvor mange steder den er er jeg usikker på. Den vi var på lå ganske så sentralt, vi gikk fra marble arch. http://www.maroush.com/default.aspx?treeid=62
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?
Inne på Spitalfields Market ligger det en mexicansk som heeter Las Iguanas: http://www.oldspitalfieldsmarket.com/shops/las-iguanas
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Mac'n'cheese? Vel, da er saken biff (!), tror jeg. Det er nemlig yndlingsmaten.
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Og den var supergod. Husk å bestille bord. Det går an å sitte både åpent og litt mer tilbaketrukket i loaket, så om dere har spesielle ønsker hadde jeg ringt dem på forhånd.
|
|
|
#18 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Hard Rock er nevnt, men jeg ville bare si at jeg synes det var et godt forslag. Uformelt men ikke barnslig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Spennende restaurant i London hvor vi kan ta med en "vanskelig" elleveåring?Vi var på rainforrest cafe i januar og det var perfekt for min jente med sine spesielle behov. Men dumt å sitte rett ved elefanten da den bråket veldig .
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Men ofte bråkete og ufattelig lange køer for å få bord.
|
![]() |
|
|