|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Dette var året vi skulle spare penger og reise på billig ferie. Det ble ikke helt sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Ohh.. Så moro!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Vi er i Cape coral nå. Flyet vårt landet i Miami klokken 5, det ble en del venting på bagasjen osv pga dårlig vær( de stengte flyplassen), så vi kom oss ikke derifra før rundt 8. Ingen problem å kjøre igjennom Everglades på den tiden, så jeg hadde kjørt rett til Napels om jeg var dere. Det er mørkt, men andre biler på veien så ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)1) Vi flyr til Miami. Lander kl 20 tror jeg. Er det skummelt å kjøre gjennom Everglades når det er mørkt? Sist redigert av Pelen : 27-06-14 kl 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)1) Vi flyr til Miami. Lander kl 20 tror jeg. Er det skummelt å kjøre gjennom Everglades når det er mørkt?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-06-14 kl 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Takk for flotte tips! Vi skal bo her, ser det ut til: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Jeg tror dere kan svømme med sjøkuer i Naples også.
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Takk! Jeg vil egentlig ikke gjøre så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Go with the flow! Vi har 4 uker der borte, jeg har kun planlagt å fikse neglene mine dag 1, ellers ingen planer. Sove, sy, bade og jo! Cirque du Soleil en kveld.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Enig med Fløyel om Sarasota! Veldig flott der, og deilige strender. Verd å få med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Naples, Florida (Fløyel! Og andre)Vestkysten av Florida er flott, finere enn østkysten synes jeg.
![]() |
|
|