|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() København med bil - hotellJeg jobber med å finne hotell i Køben for 2 netter i Juli. Jeg blir ikke enig med meg selv om vi skal finne hotell litt utenfor byen - for da å ha gratis parkering, eller om vi skal bo midt i byen - og satse på å finne parkeringsplass uten at det koster skjorta.
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: København med bil - hotellVi bodde på Hotell Ascot, midt i smørøyet, med parkering i bakgården til DKK 195 pr. døgn. Det var utrolig praktisk, kunne gå til alt, bilen stod i ro så lenge vi var der. Men vet ikke om det egentlig var dyrt eller mindre dyrt, hotellet var ok og ganske billig, med store familierom/leiligheter.
![]() |
#3 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: København med bil - hotellNår vi kommer til København med bil og full ferieoppakning, pleier vi å bo på Radisson Blu på Amager Boulevard. De har gjerne sommertilbud på rom/parkering, og bilen står på bevoktet område. Man kan fint spasere til sentrum (10-15 min til Tivoli), eller ta buss rett utenfor om man ikke gidder å gå. Flott utsikt fra rommene er det også!
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: København med bil - hotellVi bodde på Tivoli Hotel i fjor, ligger litt utenfor (men går buss støtt og stadig til både Tivoli og sentrum) og har garasjeanlegg under hotellet.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: København med bil - hotell
Her skal vi bo på fredag-lørdag. Burde vi reservere plass til bilen mon tro?
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: København med bil - hotell
Det har vi aldri gjort, og vi har gjerne kommet midt i fellesferien. Så det er neppe nødvendig.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: København med bil - hotellVi endte opp på Ascot. Billigere - og helt kurrant å ligge sentralt også
![]() |
|
|