|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kan jeg sette inn penger?Jeg har en sparebøsse som er full av penger, og disse skulle jeg gjerne hatt på konto nå.
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor kan jeg sette inn penger?Ungene og jeg har SpareBank1, og de har maskiner i hvert fall to steder her i byen der man kan sette inn penger døgnet rundt, både mynter og sedler. Man må ha bankkort for å bruke dem, så når ungene har penger å sette inn på sparekontoen gjør jeg det via min. Vil tro det må være flere banker som har dette systemet? Det er i hvert fall veldig praktisk.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor kan jeg sette inn penger?Sånn har vi også flere steder. Du må identifisere deg med et bankkort, men trenger ikke være bankens egne. Så taster du inn kontonr til den konto pengene skal og putter sedler og mynter der de skal puttes. Men da må du gå i den banken hvor pengene skal inn. Eller du kan gjøre det i din bank og overføre til barnas kontoer, hvis det er målet
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor kan jeg sette inn penger?Det er en stund siden sist vi tømte sparegrisen til Poden, men i fjor gikk det i alle fall greit å gjøre det på postkontoret vårt. (Hvilket minner meg om at vi må huske å få tømt grisen på nytt før postkontoret blir nedlagt 1. september.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Hvor kan jeg sette inn penger?Det er mange bankfilialer med sånne automater du kan hive penger innpå. Veldig greit. Jeg synes vel generelt vi har fått vesentlig bedre service både på post og bank etter at postkontorene ble borte i nærheten her.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor kan jeg sette inn penger?Yngste tømte sin sparebøsse i SR-bank filial her i mai.
|
![]() |
|
|