|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kjøper dere i Danmark?Årets ferietur går til Danmark. Hva handler dere der? Har normalt ikke handlet noe særlig med hjem siden vi bodde i Rogaland og hadde lang vei hjem, men nå skal vi jo kun til Sørlandet. Er det noe som lønner seg lenger?
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Lillebrors ostehaps, Faxe kondi (sitronbrus), ting og tang fra "Kopp og kande" og andre intriørbutikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Vi kjøper nye snorkelsett- hvert år. *gullfiskhjerne* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?I fjor kjøpte jeg en fin ugleduk til kjøkkenbordet. Den har jeg kastet i kveld. Skal se om jeg finner en ny jeg liker.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Alnok (zyrtec), ostehaps, matas shampoo og balsam, andebryst (frosne), biff, vin, øl (indian summer), klær til ungene (økologisk bomull på bilka) og sikkert mye jeg ikke kommer på nå ...
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Tja... Vi har kjøpt (litt varierende etter årstid) Steffens ulltøy (på Bilka, samme produsent som Joha), Stjernehaps (mini-salamipølser, minsten elsker dem), kjøttpålegg (f eks. hamburgerrygg og kalkunfilet), softis på kartong til "hjemmepisking", Capri-Sonne juiceposer, Pepsi Max-bokser, Anthon Berg råmarsipan (beste marsipanen til å lage julesnop av), ostepop med chilismak...
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?
Jepp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Tulip sin Spareribs der de er rimeligst (i år fant vi de på Spar på tilbud til 35 kr pr pakke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Jeg tråler brukthandlere etter hva øyet måtte begjære der og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Jeg handler sminkefjerner på Matas. Alt i alt svir jeg av ganske mye penger på Matas, fordi jeg liker produktene kjempegodt, samt at det er billig.
![]() |
#16 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Vi handlet med oss ostehaps, stjernehaps, øl og flæskesvor.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Klæææææærh! Og tegneserier, men det gjør vi stortsett uansett hvor vi er
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere i Danmark?Hvor finner vi softisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|