Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-14, 14:57   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Jeg vurderer å male rommet til eldste, nå er veggene tilnærmet hvite. Gulvet er linoleumsfliser av typen Marmoleum Click, farge Sky blue. Jeg er veldig usikker på hvilken mørkere farge enn hvis som vil være bra til den Det er en slags gråblå farge som jeg ser kan ha noe gult i seg hvis omgivelsene fremhever det, det ser i allefall slik ut her.

Noen har foreslått kalkgrå som veggfarge. Men jeg har lite greie på fargesammensetninger og trenger gode råd.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 15:39   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Kalkgrå til det blå gulvet passer godt sammen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 08:49   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Er du sikker på det? "Vet" du det bare? Jeg klarer ikke å se for meg sånt i hodet mitt, jeg ser bare for meg at det blir rart.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 14:31   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Jeg sammenlignet de to fargene og syns de passer godt sammen. Kan du ta med fartsprøve hjem fra butikken og legge det på gulvet?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 17:10   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.934
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veggfarge til Marmoleum Click "Sky Blue"

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg sammenlignet de to fargene og syns de passer godt sammen. Kan du ta med fartsprøve hjem fra butikken og legge det på gulvet?

Jeg tenkte å gjøre det. Fargeprøve, altså. Må bare få tid. Skal ta med noen alternativer også. Men jeg ser på Jotun Lady-siden at den passer godt sammen med Refleksjon, og det er den fargen vi har i hele resten huset nå, og det er jo i det minste noe.

Greia er at jeg ikke klarer å forestille meg hvordan det blir med hele rommet i den fargen.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no