Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veldedighet - hva velge om man skal gi sin tid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-14, 17:51   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldedighet - hva velge om man skal gi sin tid?

Jeg føler at jeg om noen år (kanskje før) kan tenke meg å hjelpe en organisasjon, f.eks. 1 kveld annenhver uke.

Jeg kan brukes til det meste tror jeg. Jeg tenker på kontorarbeid av ymse type, noe mer krevende fysisk, gi ut mat til behøvende, svare i forskjellige typer krisetelefoner (som regel får man jo kurs før man gjør det) eller hva som enn måtte gjøres. Unntaket er at jeg ikke vil ringe til folk for å få dem til å betale inn penger til organisasjonen.

Jeg har hørt at Kirkens SOS skal ha et bra opplegg for de som svarer i krisetelefoner, men jeg er ikke kristen og tror kanskje at de ønsker folk som er det, men andre alternativ er også interessant. Å hjelpe Leger uten grenser hadde følts veldig godt, men jeg vet ikke om de trenger den typen hjelp jeg kan bidra med.

Har du noen forslag? Er det flere som kan tenke seg å gjøre noe slikt?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.